Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Denne så jo kjøpingsny ut.. Nydelig restaurert interiør😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Saltkjelen skrev:

E53 - orginalen i sin beste utgave, mtp motor og kombo farge eksteriør/interiør og dekorlister, fantastisk!

MB har tendenser med slike dekorlister, håper BMW vil kutte ut de banale lyslistene på nye 7 serie og heller komme med noe mer elegant som slike maritime lister vist i denne lekte X5’en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Daniel. skrev:

Fin E61 LCI for de som "klarer seg" med en bensinmotor :)

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=294550282

...og uten koppholdere 🤪

Nydelig bil, her var det mye å like. Spesielt later det til at bilen har hatt rett eier og at det er mye bil igjen. 
Savner komfort setene fra vår gamle E61 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

Nydelig bil, her var det mye å like. Spesielt later det til at bilen har hatt rett eier og at det er mye bil igjen. 
Savner komfort setene fra vår gamle E61 🥰

Jepp, tar seg bra ut i Platingrau også :) Hadde absolutt vurdert den om jeg var ute etter en bil i den prisklassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@fupsakerHva er feil med hvit i3 da? Synes de kler det godt. bare få bort det blå så er de i grunnen ganske kule når det er helhvite/sorte. 

Sitter og myser på i3 selv for fruen og har hengt meg veldig opp på Marathon Edition. De er bare så mye penere med panser i samme farge (grå) som resten av bilen. 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, StigJ skrev:

@fupsakerHva er feil med hvit i3 da? Synes de kler det godt. bare få bort det blå så er de i grunnen ganske kule når det er helhvite/sorte. 

Sitter og myser på i3 selv for fruen og har hengt meg veldig opp på Marathon Edition. De er bare så mye penere med panser i samme farge (grå) som resten av bilen. 

Det er ikke noe galt, men om man ikke skal ha de så veldig lenge tar de lengre tid å bli k(h)vitt. ;) Lakkering kan løses av panser tenker jeg uansett. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.3.2023 den 15.30, Ranger1000 skrev:

Da er den handlet, henter etter planen i morgen 😊 Blir godt med rekkesekser og bensin igjen!

Gratulerer! Har lagret et funn på Performance-felgene til M340i, står bare som "inaktiv" så vet ikke om de ble solgt eller om annonsen bare utløp. Du kan jo gjøre et forsøk: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=251886990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, fupsaker skrev:

Det er ikke noe galt, men om man ikke skal ha de så veldig lenge tar de lengre tid å bli k(h)vitt. ;) Lakkering kan løses av panser tenker jeg uansett. :) 

Mulig det har med at veldig mange av de hvite er Charged og ikke FC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...