Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, fupsaker skrev:

For moro skyld ser jeg på i3s om dagen som pendlerbil, nå er riktignok denne hvit, men 229 000 må være eksepsjonelt billig for en bil som er 4 år gammel?

BMW i3 | FINN.no

Fornuftig pris dette, 19’ er jo sweetspot. Og etter reg nr å dømme, en sent regga 19’ model.

Har fulgt med på i3 en stund selv, har samme tanker som deg - men intet hast.

Tror det er den billigste i3s jeg har sett med 120 batteriet, hvit kan jo også pimpes f.eks med folie til tja.. Galvanic gold eller mye annet morsomt 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, fupsaker skrev:

Kan absolutt være riktig. :) Tror dog nevnte bil har sunket betraktelig i pris siden i fjor.

Det er i alle fall helt sikkert. Har fulgt med nå i ca ett år på ymse i3. Og de har jo gått meget opp og ned igjen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, StigJ skrev:

Det er i alle fall helt sikkert. Har fulgt med nå i ca ett år på ymse i3. Og de har jo gått meget opp og ned igjen.  

Enig, ser ut til at første generasjon fremdeles er litt optimistiske. Men i det store og det hele, begynner i3 prisene og «gi litt mer mening» igjen.

Ser selv utelukkende på enten 17’ eller 19’, LCI 18’ med det mellomste (94) batteriet syns jeg selv er noe overpriset ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, papertiger skrev:

Personlig synes jeg i3S i hvitt er utrolig stilig på grunn av S-optikken i sort. Gjør mye av bilen. Men krever diamond cut felger, og ikke blank svarte. Den som @fupsaker linket til var jo helt etter min bok.

Enig, men i felgvalget liker jeg sort. Da de 5-eikers sort og ikke de som er avbildet i annonsen. De som er i annonsen er likevel ofte vinterfelger. Nå er denne under en REx og har noen fæle reflekser foran. Men ellers good. Synes den er kanontøff i hvit med sort topp og blå detaljer.

591461A5-7076-4055-AC87-D46CCDF7316E.webp.cafd39c2c8c64f1ef10c16f8838aaaff.webp

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Evopower skrev:

Noen her inne som endte opp med denne supre x5'en? :)

sikla lenge på denne men var litt treg med å avgjøre kjøp.

 

https://www.finn.no/287395960

Lagret den selv, hadde tidspunktet var annerledes var denne kanon.
For få X5’er med farge, håper noen her inne hoppet på, den har ramlet ca 10.000.- år uke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Vi er vel ikke der lenger at disse er verd godt over 900 000,-? Har vært noen gode kjøp på disse som har blitt snappet opp fort ser jeg. Følger disse med argusøyne...

BMW 3-serie | FINN.no

Er litt stiv pris, men liker bilen og er nok kostet på mye. Dette er nok samme bilen.

https://bavaria.no/bruktbil/BMW/3-serie/253747309/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Vi er vel ikke der lenger at disse er verd godt over 900 000,-? Har vært noen gode kjøp på disse som har blitt snappet opp fort ser jeg. Følger disse med argusøyne...

BMW 3-serie | FINN.no

Var omtrent kø for å se på den jeg kjøpte forrige uke ifølge selger. Tror faktisk ikke det var salgstriks heller. Vært flere som har blitt tatt fort som du sier. Virker som det går en grense opp mot 900, over det blir de liggende 

Den du linker til er fin, men altfor dyr etter min mening. Ble nylig satt ned fra 999 eller noe sånt.

For øvrig overrasket over pågangen på slike biler (vurderte også Rs4). Trodde renter og øvrig kostnadsøkninger skulle gjøre at slike biler ble mindre aktuelt for folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ranger1000 skrev:

Var omtrent kø for å se på den jeg kjøpte forrige uke ifølge selger. Tror faktisk ikke det var salgstriks heller. Vært flere som har blitt tatt fort som du sier. Virker som det går en grense opp mot 900, over det blir de liggende 

Den du linker til er fin, men altfor dyr etter min mening. Ble nylig satt ned fra 999 eller noe sånt.

For øvrig overrasket over pågangen på slike biler (vurderte også Rs4). Trodde renter og øvrig kostnadsøkninger skulle gjøre at slike biler ble mindre aktuelt for folk. 

Hva er inntrykket av M340i så langt da? Verdt pengene ifht 330i? Fikk litt lyst på en igjen jeg også…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Lars S skrev:

Hva er inntrykket av M340i så langt da? Verdt pengene ifht 330i? Fikk litt lyst på en igjen jeg også…

Det lille jeg har kjørt så langt er inntrykket at det er en ganske annen bil enn 330i. Mye sportsligere satt opp og en veldig fin motor. 

Om den er verdt de ekstra pengene kommer vel an på øyet som ser. Synes det ble i overkant dyrt, men da jeg ikke rakk å få tilbake min 330i før den ble solgt hos forhandler måtte jeg ut å handle, og kunne like godt ta et steg opp. Kan jo bli siste gang det er mulig å kjøre noe artig som lager lyd ;) Denne er for øvrig også to år nyere enn den jeg hadde, så det får jeg ta med i regnestykket. Planen er å ha den lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at M340i er veldig hot på markedet så lenge prisen ikke er for optimistisk. Jeg tipper at det samme skjer med denne som med alle andre topp motoriserte "non M" 3-serier, og det er at prisen holder seg latterlig godt. Tror M340i skal bittelitt til ned også flater det ut. Hvis ikke bruktimporten tar seg opp og får flere av dem inn på det norske bruktmarkedet så tror jeg dette kan bli ett hyggelig eierskap i årene fremover. For slike biler som dette vil det alltid, jeg gjentar…alltid…være etterspørsel etter 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi er inne på M340i for 'nte gang her, hva tenker dere om en tysk bil med grei km mot en norsk? F.eks. med Merino tartufo, alt utstyr fra hva jeg kan se. Og en pris på i underkant av 740k ferdig inn. Fra tysk BMW-forhandler, så er vel mulig å få med ekstra garanti på bilen også. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...