Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, fupsaker skrev:

En lekker i4 M50 med riktig spec, til det som ser ut til å være en tilnærmet fornuftig pris: BMW i4 M50 | FINN.no

Mangler bare frekkere felger på vinter og et litt sprekere 20" hjulsett på sommer, så vil jeg si det er mye for pengene. Kanskje med unntak av at vedkommende fortsatt tjener greie penger på bilen. ;) Men de er på et anstendig prisnivå som stadig synker. 

Var fin den, men blir fort 50’ for å oppgradere to hjulsett, så da begynner det å koste på linje mange andre på Finn. Men får fin I4 for 750’ om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lars S skrev:

Var fin den, men blir fort 50’ for å oppgradere to hjulsett, så da begynner det å koste på linje mange andre på Finn. Men får fin I4 for 750’ om dagen.

Jeg er klar over det, Lars. Men sikkert litt prutningsmonn her for noen som vil ha en litt unik i4 som er ganske riktig spec'et. Mye bil for pengene nå altså! På nivå med det de kostet i fjor. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Daniel. said:

Flott 430d GC (bortsett fra folien på taket) :) Glaciersilver og sort skinn med hvite kontrastsømmer.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=283601074

Sølv 4GC er så fint! Får frem linjene. Også den drivlinjen og de interiøret, såg jo nytt ut innvendig. Hadde jeg vært i markedet for en F36 nå så hadde nok den vært høyaktuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

20 minutter siden, papertiger skrev:

Sølv 4GC er så fint! Får frem linjene. Også den drivlinjen og de interiøret, såg jo nytt ut innvendig. Hadde jeg vært i markedet for en F36 nå så hadde nok den vært høyaktuell.

Flott bil med flott fargekombinasjon etter min mening. Er det bare meg, eller ser det ut som bildene av innsiden har blitt tatt på 28xxx km, se bilde 13?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Larsen4 skrev:

 

Flott bil med flott fargekombinasjon etter min mening. Er det bare meg, eller ser det ut som bildene av innsiden har blitt tatt på 28xxx km, se bilde 13?

Bildet av IDrive-skjermen viser 4. september 2016, så det gir mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutes ago, Lars89 said:

Relativt stygt regnestykke for nåværende eier, men markedet bestemmer vel. Føler de fleste banebiler blir lagt ut til "halv pris".

 

Banekjøring/racing er jo en rikmannssport som stort sett er fylt opp av velstående folk med penger som brenner i lomma.  Så de har vel råd til litt svinn. 

Også står jo bilen til salgs i Porsgrunn, så mest sannsynlig er både bil og deler stjålet uansett :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Kolstad Jr. skrev:

G11/12 har offesielt fått rånerstatus.

Flott bil da!

https://www.finn.no/290039536

Den var imponerende godt utstyrt, får jo min til å virke kjip inni😅 gi den ett par mnd. På Finn så byr man 450. Og har luksus uten like til prisen av en 520d g serie 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2023 den 20.31, Daniel. skrev:

Vet ikke hva som er verst her... Prisen, eller stylingen?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=295735727

Fin bil i sin tid, husker denne fra forumet.  Her fra forrige eier. Rart å tenke på det er 13 år siden 😂Er vell han som solgte til emblem entusiasten som hadde en liten tråd. Det er vell ingen org Hartge på noen måte, så behovet for å merke noe annet enn felger ser jeg ikke.

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kolstad Jr. skrev:

G11/12 har offesielt fått rånerstatus.

Flott bil da!

https://www.finn.no/290039536

Perler for svin er det ett gammelt ordtak som heter...

Norsk leksikon:

"...å kaste perler for svin er å kaste bort noe som er godt/bra på noen som ikke forstår å sette pris på det..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...