Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, E.C. skrev:

Er det rånebil pga. ett bilde ute på gressplenen? Vedkommende har om ikke annet greid å kopiere gamle annonsebilder skikkelig uten å kjøre screenshots fra mobil, så allerede langt forbi den gjennomsnittlige annonsøren på finn i mine øyne.

Tenkte på terningene på dasjbordet og wunderbaumen i speilet..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kolstad Jr. skrev:

Tenkte på terningene på dasjbordet og wunderbaumen i speilet..

Det på dashbordet er en sånn bleksprut "kosebamse" ting du kan vrenge om til å ha ulikt humør eller noe sånt, som tydeligvis er poppis blant noen folk.. Hva den gjør der er jo en annen sak 😛

Hvis 1-2 wunderbaum er nok til å stemple en bil som rånebil så har jeg jaggu meg en fin rånebil selv 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Daniel. skrev:

Det på dashbordet er en sånn bleksprut "kosebamse" ting du kan vrenge om til å ha ulikt humør eller noe sånt, som tydeligvis er poppis blant noen folk.. Hva den gjør der er jo en annen sak 😛

Hvis 1-2 wunderbaum er nok til å stemple en bil som rånebil så har jeg jaggu meg en fin rånebil selv 🤪

Var ment som en spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kolstad Jr. skrev:

Er forhåpentligvis enda noen måneder til denne får terninger og wunderbaum i speilet 😍

https://www.finn.no/296122627

Kan ikke være mange G12 M760i LCI'er i Norge 🤔

Det der er ett stykk fantastisk bil 👍 Med det verdifallet 7-serie har så er vel dette en bil de fleste av oss kan kjøpe rett over sommeren en gang 😅

42 minutter siden, Daniel. skrev:

Hvis 1-2 wunderbaum er nok til å stemple en bil som rånebil så har jeg jaggu meg en fin rånebil selv 🤪

Men hva er greia med Wunderbaum? Lukter det så fælt i bilen at man må spe på med den grusomme odørene disse gir. Det er dødsharry..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Men hva er greia med Wunderbaum? Lukter det så fælt i bilen at man må spe på med den grusomme odørene disse gir. Det er dødsharry..

Kan ikke tenke meg at du har tatt deg tid til å lukte på hver og en av de ulike variantene 🤔 Noen av de lukter absolutt ikke godt, men det betyr ikke at alle gjør det.

Ser ikke hvorfor det er mindre "innafor" å ha disse i bilen framfor andre ting som skaper en duft i bilen som f.eks disse "Rituals..." greiene jeg til stadighet ser. Spør du de også om det lukter fælt i bilen deres?

Eller disse duft sprayene som f.eks GS Bildeler eller diverse bilpleie butikker selger?

X-106791.jpeg

 

For ikke å spore helt av, pen sommerbil med kjekk motor 👌

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=296097815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel. skrev:

Kan ikke tenke meg at du har tatt deg tid til å lukte på hver og en av de ulike variantene 🤔 Noen av de lukter absolutt ikke godt, men det betyr ikke at alle gjør det.

Ser ikke hvorfor det er mindre "innafor" å ha disse i bilen framfor andre ting som skaper en duft i bilen som f.eks disse "Rituals..." greiene jeg til stadighet ser. Spør du de også om det lukter fælt i bilen deres?

De løsningene som man setter i luftedysa er iallfall langt mindre visuelt rotete enn å ha en klase med wounderbaum i speilet. Jeg vet ikke om det er assosiasjonene til raggar miljøet eller hva det er, pent er det ikke. Jeg har ikke luktet på langt nær alle disse variantene, ikke har jeg noe ønske om det heller. Foretrekker lukta av bil, alle BMWer som er nogen lunde rene inni har en veldig fin lukt i interiøret. Det er vel material sammensettingen som gjør dette. Tar man vare på skinnet (hvis bilen har det) så synes jeg det lukter herlig, det er en ekslusiv lukt som kler ett premium produkt 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

De løsningene som man setter i luftedysa er iallfall langt mindre visuelt rotete enn å ha en klase med wounderbaum i speilet. Jeg vet ikke om det er assosiasjonene til raggar miljøet eller hva det er, pent er det ikke. Jeg har ikke luktet på langt nær alle disse variantene, ikke har jeg noe ønske om det heller. Foretrekker lukta av bil, alle BMWer som er nogen lunde rene inni har en veldig fin lukt i interiøret. Det er vel material sammensettingen som gjør dette. Tar man vare på skinnet (hvis bilen har det) så synes jeg det lukter herlig, det er en ekslusiv lukt som kler ett premium produkt 😀

Sålenge bilen ikke har blitt røkt i, eller vært på havets bunn, så er jeg helt enig med deg 👍

Personlig hater jeg wunderbaum i speilet mer enn pesten. Ikke nødvendigvis duften, men "looken".

Men klart, vi er forskjellige, heldigvis 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...