Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, Simmelim skrev:

Haha, er ikke få ganger han er usaklig da! Er forsåvidt enig i at frasen "alt utstyr" brukes feil og for ofte. All rablingen om elbiler og fattige folk som kjøper biler de ikke har råd til er jeg derimot mindre fan av.

Ironi er ikke din sterkeste side 😬 (skrevet med en god dose ironi)

Er derfor vi elsker sosiale medier, her kan vi være ironiske, bli provosert, provosere, komme med populære og upopulære påstander, være uenige i alt og alle, ta ting ut av kontekst, være vanskelig, blåse ut og ikke minst trolle litt i ny og ne for å se hvor mange som biter på. Tro ikke frasen om "fattigfolk" var tilfeldig valgt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Disse bilene ble stort sett leaset av fattige folk som egentlig ikke har råd til en sånn bil, så å finne en som har både Laser, Sky Lounge og krystall elementer montert på en og samme bil er ikke lett. Så popper denne opp..."Alt utstyr"...jeg ringer...Har den krystall kontroller? Nei!...Har den Sky Lounge? Nei! Nei vel, så gi faen i å selg bilen som en med "Alt utstyr" da!! Skuddpremie skulle vært tiltatt på folk av og til..🤣  

Dette er pinlig, Fredrik! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Dette er pinlig, Fredrik! 

Neida, det er ikke pinlig 😀👍 Kommer helt an på hvordan man selv velger å tolke det 😀 

(PS: Hvis dere nå kommer til å komme med en laaang utregning om ditt og datt så kommer jeg ikke til å svare eller delta. Off topic har vi andre tråder til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg blir faen meg gæren av folk som skriver at bilen de selger har alt utstyr....OGSÅ HAR DEN IKKE DET!!🤬

Sånn som denne X5en her, jeg strever og leter etter en X5 som har det utstyrsnivået jeg vil ha. Disse bilene ble stort sett leaset av fattige folk som egentlig ikke har råd til en sånn bil, så å finne en som har både Laser, Sky Lounge og krystall elementer montert på en og samme bil er ikke lett. Så popper denne opp..."Alt utstyr"...jeg ringer...Har den krystall kontroller? Nei!...Har den Sky Lounge? Nei! Nei vel, så gi faen i å selg bilen som en med "Alt utstyr" da!! Skuddpremie skulle vært tiltatt på folk av og til..🤣  

BMW X5 | FINN.no

🥲

C9320EAE-2EC7-4DBD-9859-58EF9C57AA18.thumb.png.9d6722da2792e55ff6ec4311c54fe4d7.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Kan det ikke forlanges at en topp modell motor fra BMW ikke kan gå mer en drøye 140 000 km før den må byttes?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=298659209

For meg så virker det som om N63 motoren faktisk ryker oftere enn S63 som står bla i M5 😅

X5’n min fikk ny s63 etter noen måneder og 30 000 autobahn kilometer😂

 

F4725117-BF0F-42F3-B95E-315BD6E8CC51.png

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Daniel. said:

Syntes den 640en hadde vel slitent interiør for kun å ha gått like over 100K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...