Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Denne har ikke PDC by the way :P Fikk man Head up i det hele tatt på pre LCI E90?

Ja du har ett godt poeng der, hadde jeg valgt i dag hadde jeg helt klart valg automat på denne :)

Hadde park sensor bak vertfall :)

 

Hadde pdc på min e90, kan egentlig ikke si jeg savner det sånn veldig nå.

 

Fikk vell ikke head up nei :P men dere forstod hva jeg mente :P Er jo en del smått kjekt ekstra utstyr som er kjekt å ha men ikke så nødvendig. 

 

Prøvde forsåvidt head up for første gang her en dag når jeg kjørte en e61 535D, var veldig greit å kjøre med faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke hva som er så feil? Lav kilometer, ser ikke herja ut ;) Mulig det er rust på den da, det vet man jo aldri før man ser bilen.

Mangler noen lister hist og pist og ser ut til å ha rustbobber på venstre fremskjerm, men det er er øyet som ser :) Tegner jo godt for min egen E34 da hvis dette er pristrenden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist EU-kontrollert Ikke kontrollert

Neste frist for godkjent EU-kontroll Avregistrert siden 22.12.2005

Ouch.

 

Pakkis (no offence Wicky, Noekult eller Hermanoo eller andre) som selger bil.

10168172_10152391548344108_8597092432560

 

En ikke-godkjent 320 med 328-merke bakpå :P

På facebook, meg: Pell av 328-merket, så kanskje det blir noe større interesse. Bare et tips, ikke noen kritikk

6 min · Liker

Allen GJoe kissmyass Eh, det er da interessen vokser hvis du skal se den fra den siden, og jeg har masse interesse, ivertfall 30 - 40 stykker på inbox, men alle venter til den 1 mai osv, lønninger osv:) Så jeg har ikke problem med å selge den sånn sett Shattered)

3 min · Liker

Meg: Haha. Jaja.

2 min · Liker

 

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å bruke opp noe som eksisterer i så få eksemplarer i verden. Og som du aldri har sett i virkeligheten.

Om man ikke liker amcar, så blir man kanskje lei av å høre om at folk har lyst på en bil man ikke finner tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å bruke opp noe som eksisterer i så få eksemplarer i verden. Og som du aldri har sett i virkeligheten.

Om man ikke liker amcar, så blir man kanskje lei av å høre om at folk har lyst på en bil man ikke finner tiltrekkende.

Jeg har faktisk sett en Eleanor, husker ikke om den var "ekte" eller replika, på bilmesse i Oslo i 2010, tror jeg det var. Deilig bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...