Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Det skjer noe med forventningene når jeg leser ordet "ombygget" i annonser for slike biler...

 

Helt enig, lysten på bilen forsvant når jeg kom til den setningen der.

 

Ja nei hadde aldri kjøpt en slik bil ombygget, til en slik sum skal det søren meg alt være org. Men det hadde nok gjenspeilet seg i prisen.

Poenget jeg hadde var at slik styling er org. fra AMG fabrikken. Syntes det var tøft ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av det som er på den er jo ettermontert i forbindelse med "ombyggingen", så da er den jo ikke levert slik fra fabrikk.

 

Man får vel ikke C63 sedan som Black Series originalt heller(?), så det gjør jo ikke saken bedre.

 

Var på en vårmønstring for et par uker siden, og der ble jeg litt overrasket over å finne en A45 AMG edition 1. Etter at jeg fant ut det var en A250 med styling forsvant "gleden" litt. Det stod derimot en original CLK Black Series der, den var tøff. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men den er jo original.

 

Den du linket til ble jo ikke levert slik, da den er ombygget. I tillegg ble aldri sedan levert med slik styling originalt.

 

Mulig vi snakket forbi hverandre litt der, men jeg mente hele tiden den i annonsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men den er jo original.

 

Den du linket til ble jo ikke levert slik, da den er ombygget. I tillegg ble aldri sedan levert med slik styling originalt.

Okei, det jeg mente var at den originale black series som jeg nå la bilde ut av er ganske så tøff stylet org. fra fabrikk, Finn.no annonsen representerer da ikke utsagnet mitt 100% riktig, men nå gjør det det med bildet over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nei hadde aldri kjøpt en slik bil ombygget, til en slik sum skal det søren meg alt være org. Men det hadde nok gjenspeilet seg i prisen.

Poenget jeg hadde var at slik styling er org. fra AMG fabrikken. Syntes det var tøft ^^

 

Noe dyrere med orginalt ja, en sambygding var nede i Tyskland å hentet seg Norges Dyreste Mercedes, en SLS AMG Black Series.

 

Har ikke sett noe til den ennda men regner nok med at den blir å se på godværsdager i sommer :)

 

Generelt så er jeg ikke så fan av Mercedes, men dette må være noe av det råeste de har laget (Eller AMG)

 

 

http://www.dagbladet.no/2014/05/12/tema/dinside/motor/bil/aller/33249054/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...