papertiger Posted November 28 Share Posted November 28 (edited) 9 hours ago, fupsaker said: Det stemmer at det stod en med en brunfarge med det interiøret der. Men likte det bedre med svart utvendig farge. Og @Snagg30: 4'er kjører bra, og ble enda bedre med LCI som denne er med bredere sporvidde bl.a. og oppgraderinger i understell. Men du får nok en god pris, da slike interiør er tungsolgt. Og ser at skinnet trenger litt kjærlighet. Men fy så lekker den faktisk er.. Du blir nok dog sittende på den, tror jeg. Joda. 4er kjører bra, men med xdrive trenger den senkefjører. Var ikke ekstremt imponert før de kom på plass. Først da, og med felger med lavere innpress/spacere, ble bilen slik den skulle vært fra fabrikk. Min gamle går vel i traktene rundt @Snagg30 nå, så mulig han har spottet den allerede. Dette eksemplaret som stod til salgs i Haugesund var aldeles nydelig satt opp. Bensinmotor er helt riktig i en slik bil. Hva E60 M5'en angår. Det er en E60 M5! Jeg tror jeg hadde kjøpt den om det så var Navi business i den. Som entusiastbil betyr drivlinja langt mer enn om det er komfort- eller sportsstoler, om det er skinn eller ikke på dashboard. For en bil! Edited November 28 by papertiger E.C., StigJ, fupsaker and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snagg30 Posted November 28 Share Posted November 28 1 time siden, papertiger skrev: Joda. 4er kjører bra, men med xdrive trenger den senkefjører. Var ikke ekstremt imponert før de kom på plass. Først da, og med felger med lavere innpress/spacere, ble bilen slik den skulle vært fra fabrikk. Min gamle går vel i traktene rundt @Snagg30 nå, så mulig han har spottet den allerede. Dette eksemplaret som stod til salgs i Haugesund var aldeles nydelig satt opp. Bensinmotor er helt riktig i en slik bil. Hva E60 M5'en angår. Det er en E60 M5! Jeg tror jeg hadde kjøpt den om det så var Navi business i den. Som entusiastbil betyr drivlinja langt mer enn om det er komfort- eller sportsstoler, om det er skinn eller ikke på dashboard. For en bil! Har allerede sjekket ut senk fra ACS Dusy and papertiger 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsn Posted November 29 Share Posted November 29 Black friday: Bruktbil til salgs: BMW M2 - 2023 - Rød - 460 hk - Coupe | FINN.no Lars89 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fupsaker Posted November 29 Share Posted November 29 20 timer siden, Snagg30 skrev: Har allerede sjekket ut senk fra ACS Det er det eneste riktige på F3x-bilene. Og @papertiger Denne er jo LCI og bør være litt annereledes satt opp enn din uansett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snagg30 Posted November 30 Share Posted November 30 Dette hadde jo vært et kjempe kjekt alternativ samt enda mer unikt. https://www.finn.no/mobility/item/327158325?ci=25 laffe, Larssoyl, Ron Jeremy and 4 others 5 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Soprano Posted November 30 Share Posted November 30 1 time siden, Snagg30 skrev: Dette hadde jo vært et kjempe kjekt alternativ samt enda mer unikt. https://www.finn.no/mobility/item/327158325?ci=25 No brainer ! Snagg30 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fupsaker Posted November 30 Share Posted November 30 1 time siden, Snagg30 skrev: Dette hadde jo vært et kjempe kjekt alternativ samt enda mer unikt. https://www.finn.no/mobility/item/327158325?ci=25 GJØR DET! Snagg30 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik 90 Posted November 30 Share Posted November 30 3 timer siden, Snagg30 skrev: Dette hadde jo vært et kjempe kjekt alternativ samt enda mer unikt. https://www.finn.no/mobility/item/327158325?ci=25 Er ikke dette bilen til @OddErik_E34? Orjan 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Jeremy Posted November 30 Share Posted November 30 3 timer siden, Snagg30 skrev: Dette hadde jo vært et kjempe kjekt alternativ samt enda mer unikt. https://www.finn.no/mobility/item/327158325?ci=25 Perfeksjon! Småkrise med mangel på aktiv cruise, men det får man lukke øyne for. Snagg30 and fupsaker 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingvaldsen Posted November 30 Share Posted November 30 56 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Småkrise med mangel på aktiv cruise, men det får man lukke øyne for. jeg er jo forkjemper for slikt utstyr, men irriterer meg også noe voldsomt over at jeg ikke får velge mellom vanlig og adaptiv på en bil som er utstyrt med acc. fordi acc kan være veldig masete og nesten ubrukelig om du liker å kjøre fartgrensa pluss moms på motorvei, de bli mye bremsing og gassing istedenfor å flyte fint. på autobahn er det borti mot håpløst om det er litt trafikk. men er man sjåføren som kan finne seg i å ligge bak andre så er jo ikke dette et problem. men hadde vært fint å fått velge selv, men kanskje det er en funksjon på de nyeste modellene ? min erfaring med bmw stopper stort sett ved F-serie, knapt nok kjørt noe som har med g-serie å gjøre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skulebollen Posted November 30 Share Posted November 30 På i3 kan du vertfall skru av acc og kun ha CC fupsaker and Peak 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evopower Posted November 30 Share Posted November 30 På 28.11.2024 den 15.12, HenrikSolberg skrev: Upopulær mening ser jeg, men syns interiøret ser jævlig ut selv på bilder 😐 På 28.11.2024 den 16.17, Peak skrev: Ikke helt uenig i den, noe spesiell farge. Vært å sett på denne i butikken, og fargen er nydelig. Vireklig en bil å velge dersom man vil ha noe annet enn sort skinn (gjesp).Men det kommer fra meg som liker gamle jaguarer og italienere (ekte og farget skinn), brune skinnsofaer og antikke møbler, mer enn nymotens funkishus og minimalistisk design. De fleste andre har nok annen smak enn meg, dette gjør at bilen har ligget ute lenge. samt at 430i nok ikke er optimal. Bedre med 440i eller 320d 190hk. 430i havner mellom to stoler for meg, selv om den jo er kvikk for all del. Ron Jeremy 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik1233458 Posted November 30 Share Posted November 30 (edited) 5 timer siden, Ingvaldsen skrev: jeg er jo forkjemper for slikt utstyr, men irriterer meg også noe voldsomt over at jeg ikke får velge mellom vanlig og adaptiv på en bil som er utstyrt med acc. fordi acc kan være veldig masete og nesten ubrukelig om du liker å kjøre fartgrensa pluss moms på motorvei, de bli mye bremsing og gassing istedenfor å flyte fint. på autobahn er det borti mot håpløst om det er litt trafikk. men er man sjåføren som kan finne seg i å ligge bak andre så er jo ikke dette et problem. men hadde vært fint å fått velge selv, men kanskje det er en funksjon på de nyeste modellene ? min erfaring med bmw stopper stort sett ved F-serie, knapt nok kjørt noe som har med g-serie å gjøre. Holder man inne avstandsknappen i noen sekunder får man på vanlig cc i alle bmwer jeg har kjørt Edited November 30 by Erik1233458 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.pingu Posted November 30 Share Posted November 30 47 minutes ago, Erik1233458 said: Holder man inne avstandsknappen i noen sekunder får man på vanlig cc i alle bmwer jeg har kjørt Bare ikke på e90 pre-lci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zkogeng_ Posted December 1 Share Posted December 1 https://www.finn.no/382998219 Årets optimist med god margin 😂🍻 fupsaker, uglefossen, Yngvejos and 5 others 2 5 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts