skoglund Posted June 1 Posted June 1 (edited) 19 timer siden, Fredrik 90 skrev: Han har demontert bilen for å sjekke at skaden er bra utført? Ja særlig 😂😂 Faen å folk juger altså I 2026 skal du kunne hente bilde fra ditt skadet kjøretøy . I alle fall vist det er det er ett godkjent verksted. Edited June 2 by skoglund
E.C. Posted June 1 Posted June 1 Stevie Wonders folie og lakk AS? https://www.finn.no/mobility/item/464015438?ci=3 Orjan, _hp4, teerex and 2 others 5
Fredrik 90 Posted June 1 Posted June 1 2 timer siden, skoglund skrev: I 2026 skal du kunne hente bilde fra ditt skadet kjøretøy . I alle fall vist det er det er ett godkjent. Hvor gjør man dette?
Jackyboii Posted June 1 Posted June 1 Jeg har kikket på e36 i ett par år nå, hadde blandt annet en famøs bomtur til sydsverige for ett år siden på en 325. Har gitt litt opp å finne ett bra eksemplar av en 6cyl. Ser nå også på 318, men mange av de har m43 motoren, er det som de sier merkbar forskjell på m43 og m44? Har ett par på hånda som er m43, men vill jo helst ha litt sprut , om ikke noe
zkogeng_ Posted June 1 Posted June 1 Heftig km stand http://I found an interesting offer! Take a look: https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=457088772&utm_campaign=socialbuttons&utm_medium=social&utm_content=app_ios_vip&utm_source=com.apple.UIKit.activity. Orjan 1
awt Posted June 2 Posted June 2 13 timer siden, E.C. skrev: Stevie Wonders folie og lakk AS? https://www.finn.no/mobility/item/464015438?ci=3 Haha, nevø av meg som selger denne. Han hadde i praksis eget 1-serie hoggeri her en stund, men selger nå unna grunnet militæret. E.C. 1
skoglund Posted June 2 Posted June 2 13 timer siden, Fredrik 90 skrev: Hvor gjør man dette? Nå har ikke jeg hadd skade på mitt eget kjøretøy, men ser at når de utføre reparasjoner blir det dokumentert med bilder før under veis og etter. Regner sterk med at du som kunde kan få ut denne dokumentasjonen når bilen er ferdig. verksted får opp denne informasjonen seg i mellom , så må jo være mulig å for deg som eier også for å kunne dokumentere at reparasjon er skikkelig utført. kan kun se fordeler med dette og fjerne tvil og dårlig utførte reparasjoner. sjekk på din egen bil hva dem har gjort når du hadde skade sist og om dem har lageret noe dokumentasjon på den jobben? Fredrik 90 1
LP760 Posted June 2 Posted June 2 16 hours ago, skoglund said: I 2026 skal du kunne hente bilde fra ditt skadet kjøretøy . I alle fall vist det er det er ett godkjent. Det stemmer, Jeg fikk dette tilsendt når jeg spurte om dokumentasjon. skoglund 1
Daniel. Posted June 2 Posted June 2 Flott sommerbil E93 325i Individual i Brilliantweiss, med Cohiba innvendig https://www.finn.no/mobility/item/465657955 E39 530i Touring med manuell kasse, ser ganske hel og fin ut https://www.finn.no/mobility/item/465478229 laffe, Ingvaldsen, Gustav C. and 4 others 5 2
eivi91 Posted June 3 Posted June 3 (edited) Nok et eksempel på utstrakt bruk av AI i annonse: https://www.finn.no/mobility/item/409987890 Det ligner ikke på bilen en gang: Enkelt å se på alt av tekst og symboler: Senterkopper på felgene avslører dette raskt: EDIT: Ser det på flere annonser fra denne forhandleren. Denne Golf'en blant annet mangler en bokstav i skiltnummeret, og har samme syndrom på senterkopper på felgene. Edited June 3 by eivi91 Orjan and papertiger 1 1
ehaugsnes Posted June 4 Posted June 4 På 3.6.2026 den 9.44, eivi91 skrev: Nok et eksempel på utstrakt bruk av AI i annonse: https://www.finn.no/mobility/item/409987890 Det ligner ikke på bilen en gang: Enkelt å se på alt av tekst og symboler: Senterkopper på felgene avslører dette raskt: EDIT: Ser det på flere annonser fra denne forhandleren. Denne Golf'en blant annet mangler en bokstav i skiltnummeret, og har samme syndrom på senterkopper på felgene. Mulig jeg er gammeldags av meg på mye (jeg er det😂), men jeg er ikke så fan av dette ai greiene…. Noe kjekt med det er det jo, men internett florerer jo av falske bilder og poster lagd av ai, som folk går fem på. Det gjelder nok slike annonser og BMWE39turbo and sondre 2
eivi91 Posted June 4 Posted June 4 43 minutes ago, ehaugsnes said: Mulig jeg er gammeldags av meg på mye (jeg er det😂), men jeg er ikke så fan av dette ai greiene…. Noe kjekt med det er det jo, men internett florerer jo av falske bilder og poster lagd av ai, som folk går fem på. Det gjelder nok slike annonser og Enig i det. AI har sine bruksområder som et fint hjelpemiddel. Men til denne bruken her blir det tommel ned fra meg. 😅
Saltkjelen Posted June 4 Posted June 4 Dette er rett og slett pinlig. Helt sinnsykt at man har så lite gangsyn at man ikke ser at man publiserer en helt annen bil enn hva man i utgangspunktet har stående i butikken sin. Denne i3-annonsen tok kaka for feil, synes jeg: https://www.finn.no/mobility/item/465192617?ci=2 Er jo kjekt med en iDrive-kontroller som aldri har vært levert i en i3.. For ikke snakke om alle de andre fadesene i samme bilde. fupsaker, Marius2002, papertiger and 1 other 4
Orjan Posted June 4 Posted June 4 Med ujevne mellomrom (men ganske ofte 😁) setter jeg søket på årsmodeller mellom 1970 og 1995, og resultatet i dag hadde flere godbiter; Pen Opel GT - Bruktbil til salgs: Opel GT - 1973 - Gul - 90 hk - Coupe | FINN.no Når så du sist en Renault 12??? - Bruktbil til salgs: Renault 12 - 1974 - Beige - Sedan | FINN.no ..eller en Citroën DS Break ?!?! - Bruktbil til salgs: Citroen Andre - 1975 - Brun - Kombi 5-dørs | FINN.no Lekker Corvette C4 cab - Bruktbil til salgs: Chevrolet Corvette - 1987 - Rød - 242 hk - Cabriolet | FINN.no Ryddig 944 Turbo - https://www.finn.no/mobility/item/465200334 Perfekt 964 RS - Bruktbil til salgs: Porsche 911 - 1992 - Rød - 260 hk - Coupe | FINN.no Og tilslutt en tidlig E30 som trenger litt kjærlighet og omsorg (og andre felger)- Bruktbil til salgs: BMW 3-Serie - 1984 - Rød - 102 hk - Coupe | FINN.no Dusy, Jarod, RNJ and 2 others 5
Snagg30 Posted June 4 Posted June 4 Interessant å se folk sine standpunkt her inne mot ai retta annonser, jeg får stadig høre "skal du ikke snart begynne å ta bilder som alle andre"? Da sikter man til bilder med hvit bakgrunn etc. jeg har stått på mitt og tror slike bilder er mer tillitsvekkende, mulig jeg bommer men jeg kan ikke fordra hvordan bransjen har blitt. Men det virker som folk liker det slik https://www.finn.no/mobility/item/464786845?ci=1 fupsaker, Orjan, uglefossen and 8 others 11
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now