Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

...og plasseringen av reservehjulet...

HAHAHA!! Det er det dummeste jeg har sett, trodde først det bare var ett vinterdekk eller noe som lå løst i bagasjen, men ser jo nå at det er festet.... :P Nei nå har jeg ombestemt jeg helt om denne bilen, dette ble bare for dumt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Den har blitt postet ca tusen ganger her allerede, er Ivrig86 sin gamle bil.

2. Greit at den har bags og dyre felger, men er fortsatt en 520iA med 273500km på telleren til 110.000 kroner..

3. Den bytter eier annenhver dag nesten, er nok noe rart her..

4. Ufattelig useriøs annonse. 

 

Registrert på siste eier 31.7.15. Det er useriøst. [-X8-[ Altså, ikke det, men at den har vært solgt maaange ganger siste året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Den har blitt postet ca tusen ganger her allerede, er Ivrig86 sin gamle bil.

2. Greit at den har bags og dyre felger, men er fortsatt en 520iA med 273500km på telleren til 110.000 kroner..

3. Den bytter eier annenhver dag nesten, er nok noe rart her..

4. Ufattelig useriøs annonse. 

 

oi det er såpass ja haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA!! Det er det dummeste jeg har sett, trodde først det bare var ett vinterdekk eller noe som lå løst i bagasjen, men ser jo nå at det er festet.... :P Nei nå har jeg ombestemt jeg helt om denne bilen, dette ble bare for dumt..

 

 

Greit den har "store" felger...Men å montere det hjulet der var jo igrunn ganske..tankeløst? Skjønner ikke...amerikansk bil så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går en orange Dodge Charger som Taxi i Asker. Han som har den har vært tro mot Amerikansk bil som Taxi helt fra tidlig 80-tallet. Han har tatt vare på alle de gamle(tror jeg). Hender forsatt at de gamle blir brukt som Taxi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=64992923

Blir bare patetisk med slike som skal "skryte" bilen sin bedre en den faktisk er. Spesielt når kundegruppen på disse bilene ofte har god innsikt i hva som er hva.

Den bilen der gikk for øvrig horebillig tidligere i vår :)

Kanskje ikke så rart at den gikk billig når det der "ikke er en M3", ihvertfall ikke etter vår standard her i Europa... Men som selger skriver, "Har tidligere eid Alpina B3 og M3 286 hk og kan bekrefte at denne går minst like godt, med høyere dreiemonent."

 

Men absolutt en utrolig fin 328i med stroker kitt og M-understell :)

 

edit: Her har jeg mange sterke meninger kjenner jeg, men e36 m3 er S50B30/S50B32....  Euro!

Endret av -Erik-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit den har "store" felger...Men å montere det hjulet der var jo igrunn ganske..tankeløst? Skjønner ikke...amerikansk bil så...

 

Usikker på om dere er ironiske her. Hjulet er altså løftet opp, med festeskruen i midten av hjulet, for å vise at bakhjulet er en orginalfelg. Det er altså ikke montert midt i hele bagasjerommet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=64992923

Blir bare patetisk med slike som skal "skryte" bilen sin bedre en den faktisk er. Spesielt når kundegruppen på disse bilene ofte har god innsikt i hva som er hva.

Den bilen der gikk for øvrig horebillig tidligere i vår :)

 

Jeg kjenner både selger og tidligere eier på denne bilen! Ble importert til Norge i vår, fra sverige og kjørt på svenske skilt en stund. Bilen er 110% strøken, peneste E36'n jeg har sett noen gang. Kunne lett stått på et museum. Angrer kanskje litt nå at jeg ikke slo til da forrige eier spurte om jeg ikke ville kjøpe den for en latterlig pris, men men..Vegard, som selger denne nå, kjøper og selger BMW, og er ekte BMW entusiast.. Ærlig og grei kar, ikke noe tull med han. :)

Endret av TurboEgil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...