Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Mye for pengene der, ja :) Men EU er snart utgått da. Og litt kosmetisk ubehag i eksteriøret.. Og heftelser på den (fikses sikkert, men ekstra styr).

Heftelsene nedbetales ved kjøp, gjorde det samme på bilen min. Tror hele summen gikk til banken (6000 pluss pluss) ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=65112274&searchclickthrough=true

 

*Skytermegselvihodet*

 

[redigert vekk upassende video]

 

edit: såpass upassende med animert blod effekt altså? ok her er en med samme budskapet.

Jeg trenger øyeskyll etter å ha sett den annonsen.

 

giphy.gif

Endret av AlexZandero
Redigert vekk upassende video.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...]

 

edit: såpass upassende med animert blod effekt altså? ok her er en med samme budskapet.

Jeg trenger øyeskyll etter å ha sett den annonsen.

 

Dette er et forum for alle aldre, og en animasjon hvor vedkommende skyter seg selv i hodet hører ikke hjemme her. Dessuten er dette finn-tråden, og derfor hører den enda mindre hjemme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste helt klart. Perfekt utstyrt den bilen:)

Takk for svar! Vet ikke helt om jeg "tenner" på den fargen. Såklart mye utstyr, men klarer ikke helt å bestemme meg. Som sagt lenge siden jeg har eid BMW så vet ikke helt hva jeg skal sammenligne. Kan du gi meg noen flere begrunnelser? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Vet ikke helt om jeg "tenner" på den fargen. Såklart mye utstyr, men klarer ikke helt å bestemme meg. Som sagt lenge siden jeg har eid BMW så vet ikke helt hva jeg skal sammenligne. Kan du gi meg noen flere begrunnelser? :)

Tja, det er vanskelig å gi noen begrunnelser ut over utstyr. Justerbare dempere, aktiv crusie, varme i ratt og sist men kanskje viktigst - komfortseter. Det er det jeg mener er de viktigste grunnen til å velge den grå. Jeg digger i tillegg fargen, men sånt er jo litt smak og behag.

Den hvite har 5-6 måneder lengre gjenværende garanti og sportsautomat, det er vel som teller for den, i tillegg til fargen om du liker hvit best.

Selv mener jeg det største ankepunktet mot de begge kanskje kan være at man får en del fine 6-syl 525d til samme pris, også en del fine nyere 520d med lengre garanti, men kanskje litt mindre utstyr.

Men sier det igjen, den gråe var helt perfekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...