Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Hawkon88 skrev:

jo, den var nevnt på forrige side eller noe sånt. Det er vel egentlig "kun" en e9 med e34 m5 motor og understell. Det spesielle er riktignok at det er godkjent. Hadde denne vært i original utførelse, ville rett pris vært rundt 250 tipper jeg. Selv syns jeg det er litt mye forlangt med det dobbelte. Jeg antar at prisen legger opp til at han skal ha igjen byggekostnadene. Problemet er at man får utrolig mye annet gøy og klassisk for 500k, selvom denne på et vis er verdt det?

Søkte litt på nettet og for en 3.0 CSI orginal/restaurert ligger prisene litt i overkant av 500k i Europa. Men her vet jeg ikke hvor stort prutnings mon man har. Problemet med et slikt bygg som dette er at man nesten aldri får igjen mye av det man har saltet ned bilen. Mange som har og vil begå den feilen. Bilen er sikkert helt fin og vel så det. Men ser for meg at en slik resto-mod kan bli vanskelig å få solgt igjen. Kontra en bil i orginal stand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, t06afre skrev:

Søkte litt på nettet og for en 3.0 CSI orginal/restaurert ligger prisene litt i overkant av 500k i Europa. Men her vet jeg ikke hvor stort prutnings mon man har. Problemet med et slikt bygg som dette er at man nesten aldri får igjen mye av det man har saltet ned bilen. Mange som har og vil begå den feilen. Bilen er sikkert helt fin og vel så det. Men ser for meg at en slik resto-mod kan bli vanskelig å få solgt igjen. Kontra en bil i orginal stand

Nå er det stor forskjell på CS (som den aktuelle med e34 motor/understell er) og CSI. 

Det låg en ganske bra CS ute for 250 inntil i går på finn,- men nå finner jeg den ikke igjen.

Jeg ser på carandclassic.co.uk at de fleste CS ligger på 20-30GBP. De som er restaurert, eller er i spesielt god stand ligger dog en del over. Denne: http://www.carandclassic.co.uk/car/C848107 er det nærmeste jeg kommer den aktuelle med s38. Så er vel kanskje ikke prisen på den norske så gale likevel..

 

Kanskje @Hardtop vet noe mer om prisnivået på disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Saltkjelen skrev:

Dette var jo.. ehh, lekkert. Lurer på hvordan noen kan mene at dette er tøft, kult, pent, you name it. :rolleyes:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=102475302

_96905738.jpg

ikke nokk med de grufulle plaseringene av m merkene, se på bildene av lakken, full av riper. det ser du spessielt godt på speilet!
angående skinnet, er det skittent eller er det rett og slett kombinasjon av dårlig kamera og lys som lurer meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...