Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Trodde også G30 var levert med Xenon som standard, men ser ut som @E.H.D har rett.

http://g30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?p=20711895

 

Levert standard med LED lykter ja, men man kan velge det bort.

5 minutter siden, E.H.D skrev:

Uten å ha helt oversikt over alle modellene, så tror jeg ikke du får ny BMW med xenon lenger.

G30 kan man få levert med adaptive xenon lykter, eller adaptive LED lykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Clevion skrev:

Levert standard med LED lykter ja, men man kan velge det bort.

G30 kan man få levert med adaptive xenon lykter, eller adaptive LED lykter.

Utenom standard lyktene, så kan du velge to oppgradering på G30, kode 524 som kun er ekstra kurvelys når du svinger i standard lyktene, og kode 552 som er full LED lyktene som den blå bilen på bildet over her har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Screenshot_20180702-213713.thumb.png.d7c6c279efcf85d03e3b3f719c5e686f.pngScreenshot_20180702-214025.thumb.png.71dedd9db01569aedc73df49bb3fc1f0.png

Er nok den norske konfiguratoren som er på bærtur. Så igjen ser det ut som @E.H.D har rett.

 

Men utformingen på selve lyktene som er illustrert her (og den nevnte 530e ovenfor) ser da veldig ut som xenon? Såvidt jeg vet så er det ingen andre BMW-modeller som har LED-lys som ser ut som det der. Er jo klassisk xenon-design på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, MGunders skrev:

Er det 3900,- i tillegg for å få adaptive LED? Da forventer jeg med at alle nye G30 blir levert med det hvertfall 

Hvis du tenker du på kode 552, de på den blå bilen over, så mener jeg de koster 12800kr. De er også med i Innovation pakken som jeg vil anta mange velger her i landet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Walkabout skrev:

Men utformingen på selve lyktene som er illustrert her (og den nevnte 530e ovenfor) ser da veldig ut som xenon? Såvidt jeg vet så er det ingen andre BMW-modeller som har LED-lys som ser ut som det der. Er jo klassisk xenon-design på de.

Iknow, var pga utformingen (linselykt) at jeg alltid har trodd det var Xenon. Men diverse kilder viser til at det er LED lys. 

At ingen andre BMW'er har dette designet tenker jeg kan være litt pga"

G11 er altfor luksus for å kunne bli levert med Xenon. F3X er litt som F10, så man kan tenke seg at neste gen 3 serie kan få samme design på lyktene. 

Edit: ser at nye x3 også leveres med kun LED, men også har "linselykt" som standard. Så mao er dette en "G serie greie".

20180703_010845.thumb.png.af96a9ae2b051ef813447cd827a071f0.png

 

 

 

Endret av ///M-ini95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...