Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Det det var er et kvalitetsinnlegg @hsd !

Personlig ingen erfaring med B30, men er fortsatt like forelska i lyden og oppførselen til S50B32. Selv etter to år gliser jeg like mye hver gang jeg tar ut M3n. En ærlig gammel bil, og motoren gir en skikkelig godfølelse. For å ta litt ontopic, vedkommende som prøver å få over 400k for den sølvgrå M3n henger vel ikke helt med i timen. Fantasipris uansett om det er 3.0 eller 3.2 under panseret på den bilen.

Endret av scoot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde oljepumpe havari jeg ja.. Aner ikke hvorfor, men det førte til spon i motor, derfor ble den plukka i deler. usikker på kvaliteten på s50, føler nå egentlig der er litt havari. Feks 

@Slavearbeider'n

Meen om man leser litt om nyere M motorer er det hvertfall ingen tvil om at det s50 og tildels s54 ( siste modeller ) er den siste gode S-motoren Bmw har levert.. Rådelager havari osv. Nå på min s55 er der visst en sak om crankhub havari🙄 Så blir spennende og se hvordan den uttarter seg 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Skulebollen skrev:

Hadde oljepumpe havari jeg ja.. Aner ikke hvorfor, men det førte til spon i motor, derfor ble den plukka i deler. usikker på kvaliteten på s50, føler nå egentlig der er litt havari. Feks 

@Slavearbeider'n

Meen om man leser litt om nyere M motorer er det hvertfall ingen tvil om at det s50 og tildels s54 ( siste modeller ) er den siste gode S-motoren Bmw har levert.. Rådelager havari osv. Nå på min s55 er der visst en sak om crankhub havari🙄 Så blir spennende og se hvordan den uttarter seg 😅 

Problemet med min motor var at ingen var helt sikkre på hvor langt den hadde gått. Så viktige ting å utbedre ble nok derfor utsatt og tilslutt smalt det. Jeg fikk rådehavari. Råde gjennom blokka 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Walkabout skrev:

Så ut som den var greit priset den, nybilpris tatt i betraktning. Fin bil med mye utstyr og lav kilometer. 

Syns den lå litt høyt for å være en 17 modell. Bilen ser ut til å ha stått veldig lenge hos dem. Man kan jo undre seg hvorfor.

Vet ikke hvordan dette med utstyr virker inn på prisen ved et evt. Innbytte. Ser man på leasing så er det mye ekstra utstyr som ikke gir restverdi. 

Men det er en meget flott bil, med masse flott utstyr:) bil man fort kan forelske seg i ja.

Endret av Chris A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, fupsaker skrev:

Jeg vil vel påstå de vil slite litt med den nå som den også kom med xDrive til en nesten like lav pris. Flotte biler, for all del, men batteriet er vel også noe større på ny modell.

Ja, er litt slik jeg og tenker. Nå har vel dem slitt med den en god stund allerede.

Endret av Chris A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2019 den 6.51, Skulebollen skrev:

Hadde oljepumpe havari jeg ja.. Aner ikke hvorfor, men det førte til spon i motor, derfor ble den plukka i deler. usikker på kvaliteten på s50, føler nå egentlig der er litt havari. Feks 

@Slavearbeider'n

Meen om man leser litt om nyere M motorer er det hvertfall ingen tvil om at det s50 og tildels s54 ( siste modeller ) er den siste gode S-motoren Bmw har levert.. Rådelager havari osv. Nå på min s55 er der visst en sak om crankhub havari🙄 Så blir spennende og se hvordan den uttarter seg 😅 

Ikke så mange S55 som sliter med det, som regel de som er trimma. Men jeg ser nå at den nye S58 har redesignet hele vibrasjonsdemperen og festet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...