Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Prismessig ligger den litt høyt, men det er jo vanlig for x5 ser det ut til. Den har ligget en god stund, så prisen er for høy.

Begge turboene pleier visstnok være en svakhet på disse, så der kan det lure en ekstra utgift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Otis skrev:

Begge turboene pleier visstnok være en svakhet på disse, så der kan det lure en ekstra utgift.

Turboene er meget robuste. Men vakunslanger (som det er mange av her) og reguleringsventilene går det mye av. Så mye at jeg husker jeg stod å bytta flere sånne tilbake i 2008 og 9, og da var ikke disse akkurat gamle (riktignok 272 hk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Daniel. skrev:

211k for en pre-LCI 325d med 234.036 km på telleren ja.. 🤔

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=158861627

Med de fantastisk talentløse eksospottene der kan en jo ikke forvente annet enn alvorlige vrangforestillinger hva gjelder pris... Helt krise.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Walkabout skrev:

Med de fantastisk talentløse eksospottene der kan en jo ikke forvente annet enn alvorlige vrangforestillinger hva gjelder pris... Helt krise.

bYBQSlc.gif

Haha, ja de burde vært flyttet en god del cm lengre inn.. 🙄

Han skal jo ha mer for den enn jeg skulle ha for en facelift med 110k på telleren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, TRF skrev:

Turboene er meget robuste. Men vakunslanger (som det er mange av her) og reguleringsventilene går det mye av. Så mye at jeg husker jeg stod å bytta flere sånne tilbake i 2008 og 9, og da var ikke disse akkurat gamle (riktignok 272 hk).

Men det er jo rett som det er at de har skiftet turboer på SD utgavene har jeg sett. Er det feildiagnose da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Otis skrev:

Men det er jo rett som det er at de har skiftet turboer på SD utgavene har jeg sett. Er det feildiagnose da eller?

Mener det er den minste turboen som vanligvis ryker.. pluss eksoslekasje ved manifoil. Men ville ikke sagt at det er noe problem. Turboer ryker innimellom på alle biler, uten at det er noe dramatikk i det :) 

Ellers synes jeg ikke den pre-faceliften virket som noe kupp til den prisen.  Mangler endel utstyr som Comfort seter, 4soners klima, største lydpakken, softclose, comfort accsess, +++ Og Defa opplegget skjønner jeg ikke vitsen med hvis den har original webasto?
Positivt med 3500kg hengervekt  og 7seter da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Otis skrev:

Men det er jo rett som det er at de har skiftet turboer på SD utgavene har jeg sett. Er det feildiagnose da eller?

Er nok oftere det enn faktisk feil ja. Og som Daniel påpeker er det  den minste som er mest utsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daniel80 skrev:

Ellers synes jeg ikke den pre-faceliften virket som noe kupp til den prisen.  Mangler endel utstyr som Comfort seter, 4soners klima, største lydpakken, softclose, comfort accsess, +++ Og Defa opplegget skjønner jeg ikke vitsen med hvis den har original webasto?
Positivt med 3500kg hengervekt  og 7seter da.

Jeg er veldig enig ang comfortseter, hadde selv dette (bla) som krav på egen e70. Mem resten er litt utstyrsonani (personlig mening) som i tillegg gir noen herlige muligheter for feil på en eldre bil som skal brukes og ikke gnikkes på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Litt nysgjerrig på hva som var galt med den 🤔? Mye m performance logoer?

Dette er jo noe Bmw selv har begynt så hinsides med🙄

skulle likt og se kommentarer her på forumet om noen hadde slengt på M logoer på framskjermene på en e39 for 10 år siden 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...