Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, awt skrev:

Jeg sliter fortsatt med å forstå hvorfor folk legger ut screenshot av bilder kontra å bare legge ut bilde i seg selv?

Er det noe som er enklere ved å gjøre det på denne måten? Hva har jeg gått glipp av?

Det er jo helt totalt ubrukelig på absolutt alle måter. Hadde vært "interessant" å sett hvordan bilde-appen på telefonen så ut til de som gjør slikt.

På min telefon går det ikke an å lagre bilder fra finn appen. Så derfor må jeg ta screenshot om jeg skal lagre bilder fra finn. Men er jo en idè å «croppe» bildene i ettertid. Går ut ifra at han har brukt bildene fra den «gamle» anonsen.

Endret av OddM///
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, OddM/// skrev:

På min telefon går det ikke an å lagre bilder fra finn appen. Så derfor må jeg ta screenshot om jeg skal lagre bilder fra finn. Men er jo en idè å «croppe» bildene i ettertid. Går ut ifra at han har brukt bildene fra den «gamle» anonsen.

Altså ren latskap, som så mye annet. :)

Det med finn er "greit nok" (egentlig ikke, da man bør ta egne bilder, evt. kan man lagre bildene via nettleser), men veldig mange gjør jo dette med bilder som allerede ligger på egen telefon. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, HalvorK said:

Her var det så mye å ta tak i at jeg oppsummerer kort med; 😂😂 

 

@Kolstad Jr. Det kan tenkes, isåfall noen som har nok penger til å spøke på finn.no ( bilannonse der er jo ikke akkurat rimelig )

Endret av scoot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...