Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

På 25.10.2019 den 21.27, stig. skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=159341724

 

 

denne er IKKE rustfri som blir nevnt , dårlig flekk lakkering her å der , å fiksa hjulbue bak med litt sparkel osv osv , var å så på den , titta på den i 3 minutter å snudde i døra.  Blir så mektig irritert på sånne folk

Flott med sånne tilbakemeldinger! Kan bli en "smule" oppgitt når man reiser 8 timer for og se på en bil der man etter 2 min innser at selger har gitt totalt feil opplysninger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Tony Soprano skrev:

Mener å huske att denne lå ute med noe defekt sist annonsert sikkert ryddet opp i nå vil jeg tro.

Sist den lå ute hadde den defekt liten turbo. Nå står det ikke noe om dette, men prisen er den samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Otis skrev:

Sist den lå ute hadde den defekt liten turbo. Nå står det ikke noe om dette, men prisen er den samme.

Han har skiftet begge turboer på verksted nå nettopp. Venter på resultatet av NAF-testen før jeg går videre med handelen.

Er det noen medlemmer her som holder til i Ålesund ?

Endret av Meek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Meek skrev:

Han har skiftet begge turboer på verksted nå nettopp. Venter på resultatet av NAF-testen før jeg går videre med handelen.

Er det noen medlemmer her som holder til i Ålesund ?

Dæsken. Det er jo flott. Da bør den være et fint kjøp! Om man passer på fordelingskassen og dekk valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Otis skrev:

Dæsken. Det er jo flott. Da bør den være et fint kjøp! Om man passer på fordelingskassen og dekk valg.

Kjenner det uroer meg litt at selger ikke har skiftet olje på noen komponenter i drivverket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...