Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Den er uansett bedre enn de E91 med M3-front, frontlepper uten passform, tekst over store deler av ruta som sier "stance-ett-eller-annet", dieselstuss type loff, E9x med M4/M2/1M-front, dårlig lampeskjerm-bredding med heftig negativ camber...... jepp .. 💁🏼‍♂️

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå jeg blir oppriktig oppgitt og forbanna på sånne folk som døtter på alt mulig av ebay ræl, tacky folie, annonsetekst hvor alt av mods skal listes opp med pris. Å oppgi verdi eller kjøpspris for ett sett med GS hjul, why? Med mindre hjula er av skikkelig kvalitet, dropp det. Jo mer du prøver å poengetere hvor mye penger og energi du har lagt ned i bilen jo mindre lyst får hvertfall jeg lyst til å kjøpe bilen.... 

Å vær så snill, kutt ut fire utblås på en 2.0l diesel. Hvem andre enn deg selv er det du prøver å lure? 

Om bilen er gjennomført får det gå, men ett sånt bygg som dette, nei nei. 

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Walkabout skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=165628856

Dette var en lekkerbisken! Savner bare hvitt interiør :D 

Veldig pen.

 Spenstig å kjøpe bil til ~1,5 mill å ha den i 4mnd før man selger den. Blir jo et greit verditap på 4700km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Poppy skrev:

Veldig pen.

 Spenstig å kjøpe bil til ~1,5 mill å ha den i 4mnd før man selger den. Blir jo et greit verditap på 4700km

Listepris på denne er vel i underkant av 1.1 mill uten ekstrautstyr. Med rabattene jeg har inntrykket av at man kan få oss BMW i dag er jeg usikker på om den ville kostet så mye mer enn 1.3 mill som ny? Det er dog mest gjetting fra min side.

Men ser mange nesten nye BMWer som selges der folk refererer til listepris inkl. utstyr for å gi et inntrykk av at du får bilen veldig rabattert, uten at det trenger å stemme om man sammenligner med faktisk kjøpspris. 

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutes ago, Daniel. said:

X3 F25 med skikkelig motor og fin fargekombinasjon.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=146984987

Nå er ikke jeg spesielt kjent med priser på F25 - men koster en 2012 modell virkelig SÅ mye? Greit at den har relativt stor motor, men dette syns jeg var horribelt mye for en X3 som nærmer seg 10 år med stormskritt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...