Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, tennbrikket skrev:

Få unna DAB'n og Kina felger så hjelper det nok også på. Fatter ikke hvorfor folk bytter ut originale BMW felger mot GS felger som flasser bare du snur deg litt kjapt.

Ser ikke problemet. Det er jo bare en lapskausbil :lol: Og mesteparten kan jo byttes ut med annet. 

Eneste som er feil i mine øyne er prisen...

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, tennbrikket skrev:

Få unna DAB'n og Kina felger så hjelper det nok også på. Fatter ikke hvorfor folk bytter ut originale BMW felger mot GS felger som flasser bare du snur deg litt kjapt.

DAB-opplegget er enkelt å fjerne så for min del betyr ikke det noe. Det blå lyset er sikkert bare å bytte ei pære, eller bytte lykt(om så på sikt). Det sorte bak og ryggesensorene får man enkelt hvitt igjen, så det er heller ingen deal breaker. Felgene som er fra GS har jo et rykte om å være så som så, men tror de fleste overlever. Siden dette er en ombygd bil så vet vi ikke hvilke felger som stod på bilen fra før, det kan jo være originale 16" som ikke hadde passet bilen overhodet med den breddingen. Jeg synes også at disse felgene minner om Style 666M, de er jo ikke lik, men de som vil skjønner hva jeg mener og jeg synes de kledde bilen selv om jeg hadde selv valg CSL/CSL-replica.:) Alt i alt en tilsynelatende fin ombygd bil eller lapskausbil som @StigJ kaller det :D 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Thundercoil skrev:

Hadde fått puppesleng av hver eneste kongle eller stein i veien. 

Jepp, og det dummeste er hvor små bremsene blir. Ser jo ut som små asjetter i forhold til hjula. Blir for dumt. Bremsene skal fylle felgene spør du meg hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...