Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

6 timer siden, thbrekke skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=173426333

Vegvesenet.no sier førstegang reg. 1999, men når en sjekker vindekoder sier det 2002, samme skriver selger i annonse. Hvordan har dette seg?😅

Feilregistrering i Autosys på når den ble bruktimportert i 08 er vel en mulighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i hvert fall en kjipt utstyrt G3x. Da ser det i hvert fall ut til at man får/fikk fire forskjellige instrumenter til G3x. Jeg liker faktisk panelet i den kjipt utstyrte G3xen (som minner om 6WA "Black Panel") bedre enn dette semidigitale instrumentet.

1PgQLQs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mossing 92 skrev:

Hmm.. ikke hat meg nå. Det var en gjennomført og fin bil. Likevel synes jeg ikke 1M-fangeren var helt kledelig til bilen, selv om den så mye bedre ut på den der enn mange andre E9x jeg har sett. Kult med noe som skiller seg ut :) Samtidig ble det error med frontfanger mot hjul, se der jeg har ringet rundt. Gapet mellom nedre fanger og hjul ser ikke bra ut, sikkert fordi den er så lav. Fangeren skrår også for mye i framkant kontra vanlig M3 (den røde). Men dette er kanskje en bagatell eller synsvinkel som lurer :D 

6E080B53-D41B-4A15-8619-75A3AC06BCDE.thumb.jpeg.4b080c5f8d883ba9aaf890ce4affac29.jpeg

3F699FC1-366F-42E5-974D-852B5DE55E20.thumb.jpeg.0effb9e01f906e37fa7232fd05efa640.jpeg

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Marius2002 skrev:

Hmm.. ikke hat meg nå. Det var en gjennomført og fin bil. Likevel synes jeg ikke 1M-fangeren var helt kledelig til bilen, selv om den så mye bedre ut på den der enn mange andre E9x jeg har sett. Kult med noe som skiller seg ut :) Samtidig ble det error med frontfanger mot hjul, se der jeg har ringet rundt. Gapet mellom nedre fanger og hjul ser ikke bra ut, sikkert fordi den er så lav. Fangeren skrår også for mye i framkant kontra vanlig M3 (den røde). Men dette er kanskje en bagatell eller synsvinkel som lurer :D 

 

 

helt enig, ser helt feil ut !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...