Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Gabz skrev:

Blodharry svartsotede lykter (av en eller annen grunn liker den forhandleren der å gjøre det på veldig mye av bilene sine ser jeg) og voldsomt jalla klistremerke i bakruten hjelper heller ikke på den der. Og hva er greia med omtrent svarte bilder? Ser null detaljer.. Se bildene av iDrive, ser jo omtrent ingenting. 

tydeligvis så gjør disse det fordi det lurer oss uvitende. Alltid like kjekt å poste en slik link her inne, fordi dere som kan dette ser alt med en gang 😂 De hadde sikkert lurt meg om jeg var på jakt etter den typen til den summen ... dessverre ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Gabz skrev:

Synes den virker ryddig og fin, men mener den har vært til salgs veldig lenge? Også litt stiv pris i mine øyne, men..

Jeg har null peiling. Men virker som vanlig 2 dørs ligger ofte fra 150 og opp. Cab virker å gå for litt mindre. 

Men dette er nummer to av cab hvor selger nekter å gå under 150 ... Så begynte å lure om det er blitt såpass populært med cab også ... Jeg hadde ikke drømt om å bruke 150k på en så gammel bil, selv om den ligger hjertet nerme. Men nå har jeg gått i 10 år og villet ha en e30. Det har ikke passet seg før nå ... Jeg vil jo heller ikke betale mer enn jeg burde, og ønsker jo ikke sitte med katta i sekken ...

Endret av Amistad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Denne caben ser fin ut. Ny kalesje og bra interiør trekker opp, ser også ut som den er fin i lakken. Kunne kanskje fjernet øyelokk/lyktesenkere foran og spoiler bak for en mer elegant look. Fine hjul også, ser ut som GS retro ?

Sjekk at det ikke er for mye rust, det er vel egentlig det viktigste. Kanskje litt høy pris?

Veldig fin sommerbil, jeg har kost meg med min E30 320 cab i mer enn 10 år nå, så anbefales :-).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sverre 2468 skrev:

Hei!

Denne caben ser fin ut. Ny kalesje og bra interiør trekker opp, ser også ut som den er fin i lakken. Kunne kanskje fjernet øyelokk/lyktesenkere foran og spoiler bak for en mer elegant look. Fine hjul også, ser ut som GS retro ?

Sjekk at det ikke er for mye rust, det er vel egentlig det viktigste. Kanskje litt høy pris?

Veldig fin sommerbil, jeg har kost meg med min E30 320 cab i mer enn 10 år nå, så anbefales :-).

 

takk for innspill :) tenker du har kost deg ja haha :)

hva tenker dere egentlig er markedspris da? ofte ligger de lenge høyt priset på finn. blir gjerne lagt ut flere ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder E30 har todørs steget og ligget høyt i pris lenge, særlig M3 og 325.

Deretter kommer 4-dørs, og cab og touring har ligget lavere i pris lenge.

Markedspris er vanskelig å si, da en kan finne caber mellom 50000 og 250000.

Ser at den hvite caben du linket til nå er priset til kr.99000. Den ser jo bra ut også, men har gått nokså langt.

Den svarte caben har mer elegant farge, men har også ligget ute lenge, slik som den hvite, så bør være en del prutningsmonn på den. Uansett så er det viktig å sjekke for rust og generell tilstand. Ser at de også er i hver sin kant av landet.

Det er også en fin grå  89` 320 cab i Sandnes som ser veldig original og fin ut. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Lars89 skrev:

Får jo 4-5 år nyere bil til samme summen. GS-felger og andre "mods" trekker heller ned enn opp.

Husker den sjappa solgte relativt mye E36 en stund, da gjerne 316i coupe til friske priser. 

Ja de har stadig biler til salgs for idiotiske priser. 

Og ca. alle bilene har lyktesot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Daniel. skrev:

Ja de har stadig biler til salgs for idiotiske priser. 

Og ca. alle bilene har lyktesot. 

Kompis av meg kjøpte 2 biler av dem i fjor. En matt rød foliert F31, deretter en matt blå foliert A6 😜

Betalte forøvrig godt over listepris for begge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sverre 2468 skrev:

Når det gjelder E30 har todørs steget og ligget høyt i pris lenge, særlig M3 og 325.

Deretter kommer 4-dørs, og cab og touring har ligget lavere i pris lenge.

Markedspris er vanskelig å si, da en kan finne caber mellom 50000 og 250000.

Ser at den hvite caben du linket til nå er priset til kr.99000. Den ser jo bra ut også, men har gått nokså langt.

Den svarte caben har mer elegant farge, men har også ligget ute lenge, slik som den hvite, så bør være en del prutningsmonn på den. Uansett så er det viktig å sjekke for rust og generell tilstand. Ser at de også er i hver sin kant av landet.

Det er også en fin grå  89` 320 cab i Sandnes som ser veldig original og fin ut. 😊 

Link? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sverre 2468 skrev:

Merkelig at jeg ikke fikk den opp i mitt faste søk ... der er jo alt av e30 ... 

 

den var veeeeldig sølv da ... ( grå ) 

pluss den svarte ... og evt den hvite har større motor og annet for samme pris eller rimeligere ...

Tenker jeg feil da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...