Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Ron Jeremy skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=176009115

Her har vi 4 X M pakke, hva nå det enn betyr?

Begynner å gå litt inflasjon i M nå eller?

:-(

Ratt, seter, frontfanger og bakfanger! Såpass burde du skjønt :lol: 

Neida, det der er faktisk helt krise og veldig synd i grunn. Med det sagt så jo bilen hel og pen ut :) Sugen på E90 325i som bil nr. 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Marius2002 skrev:Neida, det der er faktisk helt krise og veldig synd i grunn. Med det sagt så jo bilen hel og pen ut :) Sugen på E90 325i som bil nr. 2?

Ja, kan godt ha en E9* et år eller to som brukis, men da gjerne uten navi, syns E9* ser langt mer elegant ut uten. Men så er det motorene igjen da, er ikke altfor driftssikre. Så må enten ha en tidlig generasjon diesel eller ha 6’er. Stresser ikke, i3’n fungerer bra om enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ron Jeremy skrev:

Ja, kan godt ha en E9* et år eller to som brukis, men da gjerne uten navi, syns E9* ser langt mer elegant ut uten. Men så er det motorene igjen da, er ikke altfor driftssikre. Så må enten ha en tidlig generasjon diesel eller ha 6’er. Stresser ikke, i3’n fungerer bra om enn så lenge.

Jeg skjønner, du har mye bil i i3 :) Jeg følger din tankegang, men foretrekker med navi. Noe må man være forskjellig på :D En kompis hadde i 3 år(til nylig) en E39 520iA M54 som brukis med hengerfeste, den fikk kjørt seg og trakk noen lass uten stress. Vi brukte den mye til flytting av skateramper i byen hit og dit og gjorde jobben utmerket uten at man følte at noe hang bak og dro! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Marius2002 skrev:

Jeg skjønner, du har mye bil i i3 :) Jeg følger din tankegang, men foretrekker med navi. Noe må man være forskjellig på :D En kompis hadde i 3 år(til nylig) en E39 520iA M54 som brukis med hengerfeste, den fikk kjørt seg og trakk noen lass uten stress. Vi brukte den mye til flytting av skateramper i byen hit og dit og gjorde jobben utmerket uten at man følte at noe hang bak og dro! :) 

Navi i en E90 som er 15 år, blir omtrent som å bruke en Nokia 3210, lidelse.
Da er det bedre uten, ikke fikk man ryggekamera på E9* heller meg bekjent.

Ja jeg håper jeg kan klare å finne noe fornuftig, men kan fort havne litt mer utpå.. og dra på litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ron Jeremy skrev:

Navi i en E90 som er 15 år, blir omtrent som å bruke en Nokia 3210, lidelse.
Da er det bedre uten, ikke fikk man ryggekamera på E9* heller meg bekjent.

Ja jeg håper jeg kan klare å finne noe fornuftig, men kan fort havne litt mer utpå.. og dra på litt mer.

Helt klart, en CCC er uaktuelt og veldig 3210. CIC er tingen i E9x-karosseriet :) Ikke sett ryggekamera jeg heller 🤔 Jeg regner med, slik jeg kjenner deg, at du lander på et fornuftig og/eller spenstig valg hvis det blir en bil nr. 2 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=176434582

Fant gammlebilen min, solgte den i februar 2019 og da var kmstand 235k, nå er den oppgitt til 229k. Spørs om det ikke har vert en luring og justert litt på denne.. Ville styrt unna denne, den er ikke verdt i nerheten av 90k som han ber om. Fin langt ifra men langt ifra fin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tobbis skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=176434582

Fant gammlebilen min, solgte den i februar 2019 og da var kmstand 235k, nå er den oppgitt til 229k. Spørs om det ikke har vert en luring og justert litt på denne.. Ville styrt unna denne, den er ikke verdt i nerheten av 90k som han ber om. Fin langt ifra men langt ifra fin. 

Ugyldig link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tobbis skrev:

Ser man det. Annonsen har visst blitt slettet. Spørs om ikke selger såg dette innlegget? Uansett, bilen det er snakk om er en E36 325 coupe regnr PP79099. Så ver obs om dere kommer over den. 

I følge vegvesen.no hadde bilen gått 235000 ved forrige pkk sent 2019. Så har nok vært stilt tilbake ja. Dott i displayet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...