Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

3 hours ago, kimhas said:

Har også sett noen som kjører rundt med skiltet i frontvindu, nede i sprekken mellom dashbordet og vindu. Om det er en trend eller ikke vet jeg ikke 

Skiltet foran er et øye sår for mange biler. De fleste ser bedre uten.

BMW-E92-M3-Vorsteiner-Style-Carbon-Front-Lip-1.thumb.jpg.91480a18734c146aa60396313ad66035.jpg2017_mercedes-amg_c63_coupe_62.thumb.jpg.116f64c99e0c267daec7e782de1fccce.jpgs-l400.jpg.8df9482bfce4859d54ae0adc4a81b8e6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker et intervju med Einar Hareide når han var sjefdesigner hos Saab. Han sa at en av de største utfordringene var og plassere skiltet, spesielt siden alle land hadde forskjellig standard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Rune-K said:

Jeg husker et intervju med Einar Hareide når han var sjefdesigner hos Saab. Han sa at en av de største utfordringene var og plassere skiltet, spesielt siden alle land hadde forskjellig standard.

Burde bli som motorsykkel. Kun påbud bak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Rune-K skrev:

Jeg husker et intervju med Einar Hareide når han var sjefdesigner hos Saab. Han sa at en av de største utfordringene var og plassere skiltet, spesielt siden alle land hadde forskjellig standard.

Spesielt hvis man har Alfa Romeo!2017_alfa_romeo_guilia_frontview.jpg.7c42747727185d9b213df205e761b086.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BMWE39turbo skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=177281121

Pen e36 med ødelagt understell eller noke. Fytti.. 

 

44 minutter siden, TRF skrev:

Slikt burde vært avskiltet på stedet.

Bilen har da ikke skilt på noen av bildene? Er det sarkasme som totalt har gått helt over hodet på meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, mr.Wreckless skrev:

 

Bilen har da ikke skilt på noen av bildene? Er det sarkasme som totalt har gått helt over hodet på meg??

Nei, det er sant. Bilen er like herlig registrert, og jeg vil tro at eier har bygget bilen slik for å bruke den "slik" (om enn noe høyere mtp luft).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Slavearbeider'n skrev:

Nja, hadde hjula vært mer eller mindre normalt stilt og ikke hadde så sinnsyk bredde så hadde de fleste av dere fått ett annet syn

For det første er det altså ikke noen "sinnsyk" bredde på dekkene, men heller relativt brede felger.

Og hadde hjulvinkler og dekk vært tatt hånd om så hadde de fleste hatt et annet syn, helt riktig. Bilen hadde da også hatt helt andre kjøreegenskaper (hvilket den ikke har i det hele tatt nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...