Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

26 minutes ago, Slavearbeider'n said:

Bare fordi en gjeng med amerikanere ble regelrett ‘’screwd over’’ av bmw og fikk en oppjassa 328 og derfor kaller dette en M3 fordi de ikke fikk noe bedre. Betyr ikke det at resten av verden som fikk de skikkelige utgavene skal føye seg etter dem. 

Det handler ikke om å føye seg etter, men å kalle ting hva produsenten faktisk har kalt dem. Ja, det burde kanskje heller hete 332i, men det gjorde den ikke. De fleste som har litt peiling på E36 vet med en gang hva US Spec M3 er for noe og da er det greit. Hva mener du oppriktig at folk som faktisk har den bilen skal kalle den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, E.C. skrev:

Det handler ikke om å føye seg etter, men å kalle ting hva produsenten faktisk har kalt dem. Ja, det burde kanskje heller hete 332i, men det gjorde den ikke. De fleste som har litt peiling på E36 vet med en gang hva US Spec M3 er for noe og da er det greit. Hva mener du oppriktig at folk som faktisk har den bilen skal kalle den?

Alt annet enn M3 er passende etter min mening

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer anskaffelse av en E91 325D som ikke er lagt ut på Finn enda. Via forhandler. Bilen har gått 115k. Front fanger og panser blir også lakkert opp på nytt før salg pga steinsprut.

De krever 240k for bilen. Hva tenker dere om den prisen? Les for øvrig teksten på vedlagt bilde for mer informasjon. Er så få 325d i facelift modellen, så har vansker for å sammenligne mot andre annonser.. 😕

Bilen er ellers betegnet som «så strøken som den kan bli» tross alder og km stand.

59FDF5D5-3A96-4062-B57C-09B128B9566E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ingvaldsen skrev:

endelig en f10 m5 som er noe å stå etter https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=184051037

Sykt hvor langt ned statusen til F10 M5 har sunket. Etter at de ble kostende under 700 000 kr så er det jo kun løkhuer med 10 års lån finansiering som har kjøpt dem. Ikke kjøper dem ordentlige dekk, de bruker uoriginale drittdeler og tar generelt sett dårlig vare på dem. Du finner gummirester opp under hjulbuer bak etter burning. Bilen har fått oppgrader eksosanlegg istede for å få lakka frontfanger og panser som er fulle av steinsprut. 

Jeg kikka på så mange som ikke var noe å ha. Når du ser på en sånn bil, ulike dekkmerker foran og bak, siste service tatt på Grøftekanten Auto og eiern skylder banken mer enn han kan få for bilen...snu deg om og løp så langt du kan. Hvis du må låne så mye penger til en slik type bil, da har du ikke råd til å holde den. Jeg la det på is, fant ut at jeg måtte langt ut over budsjett for å finne noe som var brukbart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, MagnusLie skrev:

Jeg vurderer anskaffelse av en E91 325D som ikke er lagt ut på Finn enda. Via forhandler. Bilen har gått 115k. Front fanger og panser blir også lakkert opp på nytt før salg pga steinsprut.

De krever 240k for bilen. Hva tenker dere om den prisen? Les for øvrig teksten på vedlagt bilde for mer informasjon. Er så få 325d i facelift modellen, så har vansker for å sammenligne mot andre annonser.. 😕

Bilen er ellers betegnet som «så strøken som den kan bli» tross alder og km stand.

59FDF5D5-3A96-4062-B57C-09B128B9566E.jpeg

Syns prisen var en smule høy, egentlig.

"Bilen er proppet med alt utstyr" har jeg og mine tvil om. :P

115,000km er da ikke mye? Spesielt for en 10 år gammel bil.

Men bilen høres bra ut ellers. E91 LCI med M-Sport er flotte biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Synes også prisen var noe høy. At en bil var premium selection var vel at den var i god stand ved forrige salg fra BMW-forhandler, det kan jo umulig følge bilen? Rett meg gjerne her, men jeg har vanskeligheter med og se at PS følger bilen i årene ut. Godt den er understellsbehandlet, men dette anses som preventivt arbeid og er penger eier av bil aldri ser igjen. Det gjør den kanskje bare mer attraktiv og er godt å vite for sjela i et langt bilhold. :) E91 er flotte biler og 325d er ingen dum motor. Gode biler å kjøre og jeg savner av og til min gamle E91 lci. Jeg ser derimot de bilene på finn.no som er priset for høyt blir liggende, så wild guess er nok 200000 en mer fornuftig pris.  Sammenlignet mot de som ligger på finn.no. 115000km er ingenting, så her er det helt klart mye bil igjen om alt annet er på stell :) 

Eksempelvis for "litt" til er du oppe på en ganske så fin 328i xDrive automat 3GT som er noe nyere https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=176431360

Lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MagnusLie skrev:

Enig i alt som blir sagt her egentlig, måtte bare ha en bekreftelse på det. Alt for meg virker riktig med denne, med unntak av pris 😊

90% av E9* har jo «feil» motor, slik at de med «rett» motor (sekser) blir kunstig høye! Generelt vil jeg si at endel brukte biler er kunstig høyt priset, slik at entusiastene får blø, da er det bare å velge noe nyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...