Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Emilsen skrev:

Ja, er vel forsåvidt enig, vil en G30 520D xDrive holde seg bedre i pris enn en F10 530D xDrive? Med ca samme utstyrsnivå. Er min far som ser etter ny bil. Solgte akkurat sin E60 525D. Har jo helst lyst på sekser, men det er ikke mulig under 500k hvis man ser på G30. 

En ting som forundrer meg er at det er så mange relativt dyre biler som mangler adaptiv cruise. Det er et must synes jeg. 

Men ser man på G30 520D kan man jo finne en del greie biler. Kriteriene er xDrive, komfortseter, hengerfeste og adaptiv cruise. 

Feil seter, men ellers er vel denne veldig riktig.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=184821366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2020 den 18.59, Ron Jeremy skrev:

520e kommer om et par mnd, bør blir gunstig her. Med en halv en tilgjengelig ville jeg ikke valgt før jeg så prisen på denne.

520e? Er det noe nedstrupa 530e greier, litt i samme gate som Volvo holder på med med sine nå T6 plugg inn hybrider (nedstrupa T8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Daniel. skrev:

530d E61 LCI med under 100.000km på telleren. Men litt av en pris 😅

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=189582794

10mod, greit utstyrt å fin kilometerstand.. finst vell ingen bedre alternativ til den prisen annet enn undermotoriserte f1x med fare for cp4/regras

egentlig akkurat slik bil jeg ser etter nå men jeg skal ikke ha stasjonsvogn.. om ikke hadde den vært solgt, vil også tro denne blir solgt ganske raskt

når man ser detaljer som hjulutrustning og skiltplate ser det ut som bilen er eid av en som faktisk har råd til å ha slik bil, rett å slett nydelig og veholdt

en kamerat måtte ut med cirka det samme for sin 09mod 530d med 101k km på telllern ifjord vår, meget bra biler.

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

10mod, greit utstyrt å fin kilometerstand.. finst vell ingen bedre alternativ til den prisen annet enn undermotoriserte f1x med fare for cp4/regras

egentlig akkurat slik bil jeg ser etter nå men jeg skal ikke ha stasjonsvogn.. om ikke hadde den vært solgt, vil også tro denne blir solgt ganske raskt

en kamerat måtte ut med cirka det samme for sin 09mod 530d med 101k km på telllern ifjord vår, meget bra biler.

Tja, dukker opp en F1x med 3 liter diesel i ny og ne i den prisklassen. Resten eies av folk som tror de sitter på gull.

Men ja, da har du jo risikoen med CP4.

Hvorfor ikke stasjonsvogn? Du har jo E39 Touring nå 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daniel. skrev:

Tja, dukker opp en F1x med 3 liter diesel i ny og ne i den prisklassen. Resten eies av folk som tror de sitter på gull.

Men ja, da har du jo risikoen med CP4.

Hvorfor ikke stasjonsvogn? Du har jo E39 Touring nå 🤔

har alltid vært på utkikk etter sedan men har når endt opp med touring 2 ganger.... touring er ingen ting annet en stort kompromiss vist du ikke har bruk for plassen som jeg da ikke har..

jeg kjøper utelukket facelift utgaven av en bil, så en lavkilometer facelift e60 er mange ganger mer attraktiv enn en grei f11 3l 525d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Solberg93 skrev:

Interessant og tror jeg skjønner tankegangen. Er det flere grunner bak det?

visuelt sett så har alt vært bedre på facelift siden e39 og fram til f serie, men jeg vil tro en den siste e60'n som ruller ut fra dingolfling er bedre en den første f10'n.
 

for meg betyr begge deler nok til at jeg har bestemt meg for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ingvaldsen skrev:

visuelt sett så har alt vært bedre på facelift siden e39 og fram til f serie, men jeg vil tro en den siste e60'n som ruller ut fra dingolfling er bedre en den første f10'n.for meg betyr begge deler nok til at jeg har bestemt meg for dette.

E61 LCI er fine biler, for meg pr idag føles navi layouten utdatert. Men har gode minner om vår gamle 09’, dog med feil motor (520d).

 

12D02261-E699-4EEF-B4D3-7F94E2092CA2.jpeg

6707CA0F-01AF-4DC4-9CB2-6F42B2193EC8.jpeg
 

«520e? Er det noe nedstrupa 530e greier, litt i samme gate som Volvo holder på med med sine nå T6 plugg inn hybrider (nedstrupa T8)«

@Fredrik 90Aner ikke, er sagt å dukke opp i November, angivelig også som 320e, kanskje med 3 sylindret variant? For Norge betyr det hvertfall salg.

Endret av Ron Jeremy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ingvaldsen skrev:

10mod, greit utstyrt å fin kilometerstand.. finst vell ingen bedre alternativ til den prisen annet enn undermotoriserte f1x med fare for cp4/regras

egentlig akkurat slik bil jeg ser etter nå men jeg skal ikke ha stasjonsvogn.. om ikke hadde den vært solgt, vil også tro denne blir solgt ganske raskt

når man ser detaljer som hjulutrustning og skiltplate ser det ut som bilen er eid av en som faktisk har råd til å ha slik bil, rett å slett nydelig og veholdt

en kamerat måtte ut med cirka det samme for sin 09mod 530d med 101k km på telllern ifjord vår, meget bra biler.

Så min e61 530xd lci som jeg selv setter til 150k ved et eventuelt salg bør være et kupp da? 😂 Syntes den som det ble linket til var kostbar men mye sikrere kjøp enn en dyrere f1x 530d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Evopower skrev:

Så min e61 530xd lci som jeg selv setter til 150k ved et eventuelt salg bør være et kupp da? 😂 Syntes den som det ble linket til var kostbar men mye sikrere kjøp enn en dyrere f1x 530d

Så lenge det ikke finnes noe alternativ til den prisen så er det Ikke dyrt.

hva du får igjen for din vet jeg ikke, men jeg betaler ivertfall godt for riktig bil.  

Men for min del må jeg sitte å vente på at det dukker opp noe nede på kontinente da det ikke finst noe som tilfredsstiller mine krav på norske skilt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...