Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

På 3.9.2020 den 8.01, KireS skrev:

Driver og ser etter bil til fadern i det prisleiet, håpløst mange nyere 5 serier og X5 som er bestilt uten adapiv cruise.

Dette burde vært standardutstyr på alle BMW. Ser flere merker/modeller der det er inkludert/innbakt i prisen etterhvert.

On topic: Hvordan er det mulig å ta 28 bilder hvorav ALLE er dårlige og INGEN viser hele bilen???

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=190398817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lars89 skrev:

Dette burde vært standardutstyr på alle BMW. Ser flere merker/modeller der det er inkludert/innbakt i prisen etterhvert.

On topic: Hvordan er det mulig å ta 28 bilder hvorav ALLE er dårlige og INGEN viser hele bilen???

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=190398817

Ja det var ikke noe særlig men ser att selger foretrekker BOSE og ikke Bang & Olufsen ? Har ikke kjørt nyere A6 men er dette riktig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Daniel. skrev:

Se grei ut, men tror ikke jeg hadde betalt så mye for en E46 330. 🤔

Det er den summen der man må opp i om man skal få en fin e46, dog ikke strøken med det kan lett fikses. Synes prisen er fair, men hva selger vil ha og hva noen vil betale er to helt ulike ting. Personlig hadde jeg aldri kjøpt e46 coupe med dieselmotor uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Solberg93 skrev:

Oppskrytt?

1 time siden, Slavearbeider'n skrev:

Det er den summen der man må opp i om man skal få en fin e46, dog ikke strøken med det kan lett fikses. Synes prisen er fair, men hva selger vil ha og hva noen vil betale er to helt ulike ting. Personlig hadde jeg aldri kjøpt e46 coupe med dieselmotor uansett.

Mulig jeg bare ikke er "glad nok" i E46 til å se det på lik linje med dere, men jeg tror ikke jeg hadde betalt spesielt mye mer enn 100-110k i såfall, men da må den være STRØKEN. Denne har jo påbegynt rust flere steder.

Er og litt enig angående motoren. Skulle jeg hatt diesel så ville jeg nok helst hatt en touring eller sedan. Coupe passer best med bensin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Daniel. skrev:

Mulig jeg bare ikke er "glad nok" i E46 til å se det på lik linje med dere, men jeg tror ikke jeg hadde betalt spesielt mye mer enn 100-110k i såfall, men da må den være STRØKEN. Denne har jo påbegynt rust flere steder.

Er og litt enig angående motoren. Skulle jeg hatt diesel så ville jeg nok helst hatt en touring eller sedan. Coupe passer best med bensin ;)

Noen av disse 3 literne er litt overpriset ja, men tror det kommer av at det ikke er så mange av de (i Norge spesielt) og dermed ikke så lette å få tak i 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, karolinef skrev:

Noen av disse 3 literne er litt overpriset ja, men tror det kommer av at det ikke er så mange av de (i Norge spesielt) og dermed ikke så lette å få tak i 😅 

Tja.. Har da fått inntrykk av at det er litt 3 litere rundt om i landet. Da både 184hk og 204hk.

Men sammenlignet med antall 318d og 320d så er de nok færre, samt at det sikkert er en del som er blitt kondemnert i løpet av årene 😅

Nå er det jo litt mer gunstig å hente inn biler fra utlandet vil jeg tro, så spørs om det påvirker prisnivået litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Daniel. skrev:

Tja.. Har da fått inntrykk av at det er litt 3 litere rundt om i landet. Da både 184hk og 204hk.

Men sammenlignet med antall 318d og 320d så er de nok færre, samt at det sikkert er en del som er blitt kondemnert i løpet av årene 😅

Nå er det jo litt mer gunstig å hente inn biler fra utlandet vil jeg tro, så spørs om det påvirker prisnivået litt?

Ja det spørs jo helt hva man er ute etter :) Jeg har fulgt med litt de siste årene etter jeg kjøpte min, og da ser jeg ihvertfall at 204 hk med manuell og det jeg ville valgt av utstyrskombo ikke finnes til salgs overalt. Har også da sett lignende min i Sverige for 30-50k 😂 

Er ikke mange årene til det blir rimligere å ta inn disse 330’ene, så vil nok påvirke prisnivået her i landet da sikkert. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...