Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

10 hours ago, Fredrik 90 said:

Men dette er jo en BMW forhandler, så de tar helt sikkert bytte i din bil 😀 Du kan sikker tjene noen kr på å selge selv, men som du sier da ryker sjansen på biler som dette. Videre er det tungt å selge bil privat, for ikke å snakke om risikofylt.

Nei, bildene er fra Brages som sikkert har solgt bilen til han, men den selges av en privatperson. 

9 hours ago, Saltkjelen said:

Tilbyr ikke forhandlere ofte at man kan forsøke å selge bilen sin frem til overtagelse (la oss si en uke frem i tid), og hvis ikke tas den i innbytte? :) 

Det hørtes ut som en veldig god løsning :)

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blant alle de morsomme og tåpelige annonsene som postes her er denne her i helt andre enden av skalaen; https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=192583224

Utrolig trist men samtidig fint, og respekt til bilforhandleren som gjør dette for familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutes ago, Daniel. said:

Var nesten litt overraskende å se en med 258hk og ikke 211hk 😅

Forsåvidt sant, i hvertfall når ny i Norge. Eneste den manglet i min bok var svart taktrekk, men det gir såklart en mye luftigere og lysere kupé i kombinasjon med oyster skinnseter slik den er satt opp. Liker korrekt utstyrte non M sport utgaver, de kan fort skille seg jo mer ut i mengden også. 

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmebil 🤩

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=193482649

2 timer siden, papertiger skrev:

Forsåvidt sant, i hvertfall når ny i Norge. Eneste den manglet i min bok var svart taktrekk, men det gir såklart en mye luftigere og lysere kupé i kombinasjon med oyster skinnseter slik den er satt opp. Liker korrekt utstyrte non M sport utgaver, de kan fort skille seg jo mer ut i mengden også. 

Ja, det er jo det positive med lyst taktrekk, men jeg syns svart taktrekk er det peneste :D

Skiller seg litt ut ja, men jeg liker nok M-Sport best på F25 😅

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...