Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Solberg93 skrev:

BMW har vel alltid vært best på rekkesekser både diesel og bensin?

Også mtp konkurrentene.

Jo de har det, rekkesekser i BMW er stort sett veldig trygge og gode motorer. Se bare på M50 motorene, de har jo japse driftsikkerhet. 

BMW sine dieselseksere skal man ikke styre unna, dette er gode motorer man tvert i mot bør vurdere. Jeg sier ikke at de er feilfrie, det er det ingen motor som er. Men en E60 med M57 vil være en god bil som bør by på mye kjøreglede og eierglede. 

Nå har jeg 10 år bak meg med gammel BMW som dailydriver, i alle disse årene så har jeg også hatt en nyere tilsvarende BMW ved siden av. Inntrykket jeg sitter igjen med her er at gammel BMW fungerer stort sett likebra som ny og dyr BMW. Så lenge man bruker huet, bruker bilen pent og gir den samme gode vedlikehold som den nyere BMWen så er dette biler som byr på lite kødd. Men disse bilene er ikke særlig tilgivende hvis du ikke tar vare på den, derav noe dårlig rykte. Skal du ha en gammel og billig bil, som du ser for deg å ta noen snarveier på...styr unna BMW...styr unna tysk premium helt.

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dukker  stadig opp annonser på nyere og/eller dyre biler der det tydeligvis ikke er noe å hente på forsikring.

Er nok mange årsaker til det, men er vel fort endel fyllekjøring evt dokumentert så uaktsom kjøring at man ikke får det dekket. 

Betaler man bilen selv kan man jo også velge å kun ha ansvarsforsikring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=198730861

Fet M3 som tydeligvis er påkostet, og visst er det gode bilder, men jeg fatter ikke hvorfor ikke annonsør ikke gidder å kaste på seg litt mer enn 1 setning på annonsen når det påståes at bilen er påkostet for enn M-kjenner??

Kan ikke se for meg bilmarkedet i januar, i koronatid, særlig på en relativt dyr og tørst sedan er særlig heftig, så hvorfor ikke bruke litt mer enn 1 setning på å prøve å selge bilen ihvertfall?


Akk ve 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, mr.Wreckless skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=198730861

Fet M3 som tydeligvis er påkostet, og visst er det gode bilder, men jeg fatter ikke hvorfor ikke annonsør ikke gidder å kaste på seg litt mer enn 1 setning på annonsen når det påståes at bilen er påkostet for enn M-kjenner??

Kan ikke se for meg bilmarkedet i januar, i koronatid, særlig på en relativt dyr og tørst sedan er særlig heftig, så hvorfor ikke bruke litt mer enn 1 setning på å prøve å selge bilen ihvertfall?


Akk ve 😕

Tror ikke at koronasituasjonen har så mye å si på kjøpelysten til bilinteresserte. Så nettopp en Bentley Flying Spur bli solgt til 4.4 millioner på finn. Alle Dovre bil annonsene jeg har i favoritter har korte tekster eller ingenting og likevel blir de solgt. Sitter fortsatt å sikler til en SSP e39 m5 de solgte i 2019. De har sikkert et godt rykte så finnannonsen er vel ikke så viktig og det skaper vel mer interesse for å ringe på bilen kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...