Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Walkabout skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=199998278

Må være første gang Lian Bil selger noe uten skamsota frontlykter og kullmørke bilder? Fine bilder denne gang, utrolig nok. 

Nuvel, jeg vil nå sette den fjasete røyken i samme bås som skamsota lykter. Bilde nr. 2 kunne mye heller vært hovedbilde. Det var litt tøft. 

Men hva er greia med 34 bilder av kun skjermen?? Dette ser jeg går igjen i flere annonser for tiden. Ja greit, bilde av serviceoversikten kan være kjekk å ha med. 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2021 den 14.59, Kolstad Jr. skrev:

https://www.finn.no/204053023

Hvis noen trenger G30 delebil med et flott interiør 😅👍

Her var det mye som ikke stemte...

Hvorfor selger en privatperson en bil som dette? her er det åpenbart fyllekjøring, ruskjøring eller kjøring uten gyldig forsikring. Hva skjer med heftelsene på over 500 000 kr som Santander har i bilen? Eller enda verre, Kemneren i Skien har tatt utlegg i bilen på ytterligere 44 000 kr.

Om bilen er reddbar kommer helt an på om den elektiske drivlinjen er skadet eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Patta skrev:

Tror ikke at koronasituasjonen har så mye å si på kjøpelysten til bilinteresserte. Så nettopp en Bentley Flying Spur bli solgt til 4.4 millioner på finn. Alle Dovre bil annonsene jeg har i favoritter har korte tekster eller ingenting og likevel blir de solgt. Sitter fortsatt å sikler til en SSP e39 m5 de solgte i 2019. De har sikkert et godt rykte så finnannonsen er vel ikke så viktig og det skaper vel mer interesse for å ringe på bilen kanskje.

Det kan godt være du har rett, og jeg skjønner poenget ditt, men pedanten i meg vil fortsatt ha det sagt at det er forskjell på kjøpelyst og kjøpeevne. Min kommentar/post var helt klart av en personlig art, dog påstår jeg fortsatt at de kunne gidde å koste på seg litt mer info om bilen, de gadd tross alt å gjøre det på denne:  https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=194775671

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snagg30 skrev:

Sikkert delte meninger om de her, men denne her likte jeg!
 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=204302448

Nydelig interiør! Mangler bare M-sportrattet og Live Cockpit. Standardrattet på G3X og G1X er nesten (men bare nesten) like traurig som standardrattet på E60/61 var 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Walkabout skrev:

Nydelig interiør! Mangler bare M-sportrattet og Live Cockpit. Standardrattet på G3X og G1X er nesten (men bare nesten) like traurig som standardrattet på E60/61 var 😕 

Men clusteret der er ganske plain og pent det og, ellers enig angående rattet! Men interiøret veier opp en del for det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Walkabout skrev:

Nydelig interiør! Mangler bare M-sportrattet og Live Cockpit. Standardrattet på G3X og G1X er nesten (men bare nesten) like traurig som standardrattet på E60/61 var 😕 

Fantastisk interiør, vanskelig å få det bedre enn dette.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Snagg30 skrev:

Sikkert delte meninger om de her, men denne her likte jeg!
 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=204302448

Det der er egentlig en helt perfekt bil for meg. Du får jo ikke en bedre kontinent krysser enn dett 👍

Prisen var det heller ikke mye å si på. Verditapet på 7-serie er helt horribelt. Hva ville en tilsvarende M550d kostet?

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Det der er egentlig en helt perfekt bil for meg. Du får jo ikke en bedre kontinent krysser enn dett 👍

Prisen var det heller ikke mye å si på. Verditapet på 7-serie er helt horribelt. Hva ville en tilsvarende M550d kostet?

Jeg har ikke peiling på hva de her kostet ny, men 799.000 for den motoren og det utstyret/interiøret må da vær innafor. 
 

En liten av stikker, vet ikke om det er innafor med diskusjoner inne på denne type tråd så slett det gjerne. Angående verditap generelt så har jeg til tider skylapper etter vi kjøpte ny bil. Jeg ser godt utstyrte G2*  ligger ute for 700-730 noe som vi betalte etter rabatten så muligens den hjalp oss en del der. Samtidig så er vår med ganske stor sikkerhet en av de aller beste utstyrte siden vi huket av på alt uten om «galvanized knapper». Men kommer G20/21 320E til å påvirke vår type bil på en god eller negativ måte? Tenker da på det kommer en med mindre effekt osv så 330E vil bli «storebror» i hybrid sammenheng. 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...