Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

@liffi har alltid hatt stor sans for BMW 3-serie cabriolet, alt fra E30 til E93. Nå er selvsagt 4-serie cabrioleten også grisekul. Jeg foretrekker hardtop, det gir en skikkelig kul look, spesielt E36. Synd flere ikke går for cabriolet foran coupe. Knalltøff E93 du linket til :D 

Endret av Marius2002
Skrivefeil, oppdaget 6 timer etter publisering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ikke prate om:

Quote

Mangler (...) en snakk med biltilsynet for å få den godkjent.

Tror nok at det skal mer enn å snakke litt for å få dette godkjent. Ikke mange som gidder å ha en bil som de kun kan kjøre med på prøveskilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Marius2002 said:

En ting er ihvertfall sikkert, det er langt imellom hver :) 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=201997915

 

Nok en nisse som har surfet for mye på ebay og forsøker å melke penger på en gammel Jeep Grand Wagoneer...

Dette var typisk en bil til 70 000kr for få år siden, nå skal den liksom være verdt 260 000kr?  Jeg får akkurat like mye old school amcar-opplevelse med min Caprice (utenom 4WD), bare med enda bedre plass, mindre bensinforbruk og med skarpere kjøreegenskaper til 15% av prisen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Marius2002 skrev:

En ting er ihvertfall sikkert, det er langt imellom hver :) 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=201997915

Ett godt eksempel på at prisene som forlanges i USA ikke kan oversettes direkte til hva man kan forvente å få å Norge. Jeg synes for all del disse bilene er kule, men denne prisen er det bare å si lykke til med 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Solberg93 skrev:

Tøff frontleppe og felger da :)

Synes den virket meget strøken.

Litt for kort setning til å lese mellom linjene. Mulig det var en ironi jeg ikke plukket opp, men håper det.

Jålete E39 med skade på turbinblad, rust og pærer som lyser like blått fargen på big one esken.

Likte spesielt denne setningen. "Altså, folk som ordlegger seg sånt mister alt av kredibilitet hos meg".

Den har ulet likt i 3 år, 

å lader som bare det. Bra moment!

Holdt følge med E60 530d på E18.

 

Sikkert en grei bil til riktig kjøper, men blir den solgt til noe i nærheten av den prisen, er det virkelig noen som hater E60/E61 525d. De ligger blant annet til samme pris.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...