Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, E.C. skrev:

Han med M3-en er virkelig imponerende. Poserer i dyre klær på facern og M3 i bakgrunnen, mens i virkeligheten så har en regning på 4000kr gått til inkasso og pappa må "lufte bilen for salg" på finn. For en potensiell kjøper så får man håpe at alle penga har gått på bilen, men det er nå ikke sikkert.

Det er jo akkurat sånne "kakser" som havner opp på luksusfellen sittende å stirre i bordplata mens Hallgeir kjefter de ut 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2021 den 20.09, Fredrik 90 skrev:

Ett godt eksempel på at det er sånne folk man aller helst ikke bør kjøpe en sånn bil av. Han her eier ikke nåla i veggen, derfor har inkasso selskapene begynt å ta utlegg i bilen. 

Tviler på at denne har fått det stellet den skal. Den var original den med at han selger pga mista lappen, eller at han "sjekker interessen" for bilen. Som om han har noe valg.... særlig når det går så langt at det blir tatt utlegg i bilen... Jeg stusser på hvordan 20 åringer i det hele tatt får forsikret slike biler 🤔

Mann i 20 åra her ( fortsatt😬 ) som hadde 18 mod. M3 Comp👋 Kostet 10k i året med Superforsikring. 

Syns den ble litt dyr og forsikre så bytta den ut med en Porsche 991 GT3CS. Denne koster 8000 i året💁Joda, den kostet omtrent det dobbelte i innkjøp men sparer jo inn litt i året på forsikring😬 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2021 den 15.48, Dusy skrev:

F355 med Capristo eksos er en fin kombo! 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=149711165

ingen ivrig Ferrari fan, men disse har jeg alltid hatt sansen for. Tidløs design i mine øyne, ser fortsatt moderne ut :) 

Lekker bil, "moderne klassiker" ville jeg valgt å kalle det. Nok hk til å ha det gøy uten et hav av elektroniske duppeditter som egentlig ikke bidrar noe som helst til kjøreopplevelsen allikevel.

355 er gøy helt til man må bytte kam-belter og finner ut at motoren må ut for å gjøre en slik service 😕 Der er ihvertfall 360 litt bedre med panel med tilgang bak setene i kupeen. Så for min del blir lotteribilen 430 med manuell da denne omsider fikk kjededrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Walkabout skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=205858835

2017 F15 med halogenlys og liten skjerm til nesten 900 000 kroner. God jul. 

CD skilter så da er det vel en diplomat bil? Mener å ha sett noen veldig dårlig utstyrte 7-serier også som har vært diplomatbil. Kanskje de bare er ute etter BMW statusen🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en diplomat bil, som regel tatt ut i hjemlandet i det landet ambassaden tilhører. Er dette da ett marked hvor det er vanlig med ett lavere utstyrsnivå så blir det sånn. Man fikk vel ikke denne med halogenlys i Norge, minimum Xenon.

Når det gjelder pris så er de jo helt svimle..

2 timer siden, Skulebollen skrev:

Mann i 20 åra her ( fortsatt😬 ) som hadde 18 mod. M3 Comp👋 Kostet 10k i året med Superforsikring. 

Syns den ble litt dyr og forsikre så bytta den ut med en Porsche 991 GT3CS. Denne koster 8000 i året💁Joda, den kostet omtrent det dobbelte i innkjøp men sparer jo inn litt i året på forsikring😬 

Det er ofte veldig stor forskjell på en 20 åring og en 29 åring når det kommer til forsikring, det skjer veldig mye i livet til folk i løpet av 20 årene. Dette slår som regel positivt ut på forsikring. Når jeg solgte F10en i 2018 så vurderte jeg jo M3/M4, jeg fikk da en pris på 9500,- i året med super. Dog med kun 12 000 km i årlig kjørelengde siden jeg hadde firmabil den gang. Da var jeg 28 år... Når jeg kjøpte E90 325d som 21 åring så skulle de ha 22 000 kr i året av meg. Det hjelper godt å ha kjørt skadefritt i 10 år pluss, samt å ha hus, båt og personforsikring i tillegg. Får noen prosenter igjennom jobb og som Amcar medlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...