Gå til innhold

Utstyrsliste-tråden versjon 2.01


awt
 Share

Anbefalte innlegg

supert :) tusen takk. Bilen er nåmere ombygd (motor,drivverk) og fargebytte. litt dumt kansje...

Ja hvis du beholder de som de er så stiger de veldig i verdi med årene. E30 M3 har hatt størst prisutvikling av BMW youngtimere og jeg har sett eksempler med lav km som er helt orginal gå for 50000 euro og opp mot 200000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spm ang e60/61

Denne kunne man få med 2 sone digital klima (vanlig), og noe kjipinger kjøpte med gammel type vriknotter/manuell.

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

Vil det si at den har den vanlige 2 sone digital?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ISOFIX foran på passasjersetet, men finner ingenting i utstyrslisten om dette. Jeg har også mulighet for å koble ut airbag foran med nøkkel, heller ikke nevnt i utstyrlisten.

Bare sånn til info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S8SCA er Telematics (TCU) enhet kodet for det spesifikke landet bilen er solgt i. (Internett, BMW Assist). Det er begrenset til noen land i EU, USA og Canada pluss noen få til. Står litt om det på BMW sin hjemmeside, denne er vel erstattet av Combox og nå senere av siste utgave av iDrive (CiC) som heter noe annet jeg ikke husker. Det finnes en tråd her på forumet som forklarer dette i detaljer. Let litt etter TCU, telematics control unit. Men jeg er litt i stuss at du ikke har bluetooth, trodde de gikk hånd i hånd.

 

http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/telematics.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...