dragmore Posted June 7, 2015 Share Posted June 7, 2015 stilig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
danskiii Posted August 9, 2015 Share Posted August 9, 2015 1. Ja. 2. Den holder farten på cruise-kontrollen konstant, selv i nedoverbakker. Om du sakker farten ned med cruise-kontrollen vil bilen bremse ned til valgt hastighet. Er det mulig å kode inn at cruisecontrole holder farten i nedoverbakker? Det gjør ikke alltid min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel. Posted August 9, 2015 Share Posted August 9, 2015 Noen som vet hva disse to er? Gjelder E34. S839APseudozusteuerung Entfall-SA P741AEdition ZB Så vidt jeg har forstått, så er Edition ZD Zentral Deutschland. Står i utstyrslisten på denne bilen det gjelder "National version Belgium", da vil jeg tro at Edition ZB betyr Zentral Belgium eller noe sånt? Men er det noe spessielt med disse edition bilene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
awt Posted August 9, 2015 Author Share Posted August 9, 2015 Er det mulig å kode inn at cruisecontrole holder farten i nedoverbakker? Det gjør ikke alltid min.Nei, det tror jeg ikke. Jeg mener på dette er litt mer omfattende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmw e39 Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 Har nettop kjøpt en 2011 f10 525d, hva er innovation package 2? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPVL Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 (edited) Kan det noen gang være feil chassisnr. på bilen? Når jeg legger inn de syv siste, så kommer ingenting opp. 0C20873 - Bør det ikke være 6 tall etter bokstaven? Fant nå ut at denne decoderen ikke funker lenger.. Edited September 2, 2015 by HPVL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 (edited) Ser ut som http://www.bmwvin.com/ er OK Edited September 2, 2015 by Otis HPVL 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheMaa Posted September 7, 2015 Share Posted September 7, 2015 (edited) Kan noen si meg hva kodene 815 og 850 er? Takk for link Otis, lett etter en vin decoder som fungerer. Edited September 7, 2015 by TheMaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted September 8, 2015 Share Posted September 8, 2015 815 er et forhøyet understell med lenger vandring på fjæring. Kanskje noen skli plater under bilen også. Jeg kan ikke noe mer detaljert enn det. 850 aner jeg ikke, men "alle" biler har det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiskern Posted September 8, 2015 Share Posted September 8, 2015 Noken som. får fram utstyrslista til min 530d. Understellsnummer b518744. eg fekk ikkje fram noke opplysninger, Link to comment Share on other sites More sharing options...
E.H.D Posted September 8, 2015 Share Posted September 8, 2015 Noken som. får fram utstyrslista til min 530d. Understellsnummer b518744. eg fekk ikkje fram noke opplysninger, Nei, sjekket min egen også, men ingenting kom opp så noe er galt med vin dekoderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
awt Posted September 8, 2015 Author Share Posted September 8, 2015 Den som Otis linket til over her ser ut til å fungere. Skal legge den til i første post. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrtazz Posted September 25, 2015 Share Posted September 25, 2015 Kan noen si meg hva kodene 815 og 850 er? Takk for link Otis, lett etter en vin decoder som fungerer. Kode 850 er vel at de fyller opp tanken før eksport mener jeg å ha hørt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrisrobol Posted October 12, 2015 Share Posted October 12, 2015 1999 e46 328226 Sports Suspension Settings Sportliche Fahrwerksabstimmung273 Lt/aly Wheels Star Spoke 43 Lm Raeder/sternspeiche 43320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall354 Green Stripe Windscreen Gruenkeil-frontscheibe403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours428 Warning Triangle Warndreieck434 Interior Trim Interieurleisten441 Smokers Package Raucherpaket459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)521 Rain Sensor Regensensor522 Xenon Light Xenon-licht534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional674 Hifi Loudspeaker System Harman Kardon Hifi-system Harman/kardon801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur915 No Outer Skin Protection Aussenhautschutz Entfall noen som vet hva 915 No Outer Skin Protection innebærer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabz Posted October 12, 2015 Share Posted October 12, 2015 Er vel at den ikke hadde noe innpakningsgreier når den ble fraktet fra fabrikk. Vet at mange har sånn "transport protection" (eller hva det heter) der ellers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts