Glenny93 Skrevet August 7, 2023 Forfatter Share Skrevet August 7, 2023 6 minutter siden, sveigis skrev: Gratulerer med fin e28 😊. Morro å se eksemplarer som dette . Regner med denne bilen er eid av voksne folk og ,hvertfall etter utseendet å bedømme. Ellers ser jeg du rykker fremover på e30 og 😊 Ja den er eid av godt voksne folk siden ny, eg vil endre litt på ut utseende, få den litt lavere og noen andre felger. Ellers er planen og holde den orginal og shine den opp etter hvert😃 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet August 7, 2023 Share Skrevet August 7, 2023 Gratulerer med fin bruksveteran! Utrolig imponert over karroserijobben du gjør på E30en. Du er virkelig dyktig😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet August 7, 2023 Forfatter Share Skrevet August 7, 2023 1 time siden, Eystein Ose skrev: Gratulerer med fin bruksveteran! Utrolig imponert over karroserijobben du gjør på E30en. Du er virkelig dyktig😃 Takker for det, hadde aldri trodd det sjøl for 2 år siden at eg sko bygga å gjør alt karosseri arbeidet sjøl😳 men glad eg turde å prøve å det blir ekstra gøy når den er ferdig👌🏻 skoglund og Eystein Ose reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet September 5, 2023 Forfatter Share Skrevet September 5, 2023 Kjøpte meg noen ekstra fjørbein til e28en som eg skal sveise coilovers på. kuttet og sandblåst Her er dei bare punktet på, leveres til sveising og får dokumentasjon på dette til fremtidlig godkjenning på e30 har eg fått vekk all understellsmasse, for ein dritt jobb😪 rust på bremserør fester, bensintankfeste og diff feste. Lagde nye fester til bremserør. festene til bensintanken sandblåste eg Her har eg kuttet ut å sveist inn nytt stål der alle festene er ikkje mye jobb igjenn nå før epoxy grunning og ny understellsmasse🤩 hsd, HakonLimseth, Pal Ostgard og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet September 6, 2023 Share Skrevet September 6, 2023 Har du vurdert å lage til nytt beltefeste bak? M3 har org ett feste i senter, men har merkelig nok også de vanlige e30 setefestene. Det er derimot veldig ofte rust bak de org festene. Fjerna begge mine selv ettersom jeg hadde det i midten org. Eg fjerna også ett eller to ekstra eksosfester siden m3 har det ekstra på traversen, og fleste gromme eksoser fester som på m3 med traversen + det aller bakerste karroserifestet, var mye brunt der med som var på veg å utvikle seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet September 6, 2023 Forfatter Share Skrevet September 6, 2023 3 timer siden, hsd skrev: Har du vurdert å lage til nytt beltefeste bak? M3 har org ett feste i senter, men har merkelig nok også de vanlige e30 setefestene. Det er derimot veldig ofte rust bak de org festene. Fjerna begge mine selv ettersom jeg hadde det i midten org. Eg fjerna også ett eller to ekstra eksosfester siden m3 har det ekstra på traversen, og fleste gromme eksoser fester som på m3 med traversen + det aller bakerste karroserifestet, var mye brunt der med som var på veg å utvikle seg. Det må eg sjekke opp i, har ikkje m3 baksete i bilen min nå. Men vurderer å ta av festene for var litt rust under der ja… ja noen eksosfester må av pog rust, er somregel rust rundt alle fester/ braketter. var og lite hull på begge handbrekk rørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet September 23, 2023 Forfatter Share Skrevet September 23, 2023 (endret) Liten update på e28en: Nye bremseskjold blei kjøpt inn, sandblåst før dei fekk seg litt lakk. fjørbein er sveist og lakka i svart Etter senk, liker at den ble lavere . Fortsatt ballong dekk men blir nok gjort noe med iløpet av vinteren😃 e30en: Bjelken som holder setebelte festene og div skulle eg lappe noe rust. Men når eg kappa opp var det mye mer en eg trudde. Borra ut den gammle å begynte å lage en ny. etter litt knekking og banking var den ca lik orginalen👍🏻 sveist inn og så god som ny begynner å nerme seg en slutt me rust sveising nå. Planen videre er å få på understell sånn at den står på hjula. Få vist den på SV og godkjenne breddinga👌🏻 Endret September 23, 2023 av Glenny93 Eystein Ose, CHNilsen, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 24, 2023 Share Skrevet September 24, 2023 E redd eg må gjera samme jobben på min setebeltebjelke. Ha du sausa på epoksygrunning innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet September 24, 2023 Forfatter Share Skrevet September 24, 2023 6 timer siden, RF91 skrev: E redd eg må gjera samme jobben på min setebeltebjelke. Ha du sausa på epoksygrunning innvendig? 2 komp epoxy innvendig og volvo sveisegrunning der platene ligger sammen. Når understellsmassen er på blir det spraya inn en hulromsspray av noe slag😃 Sørlendingen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet November 20, 2023 Forfatter Share Skrevet November 20, 2023 (endret) Då var det på tide me ein liten update😃 kjøpte meg ett til sett med bbs rs😅 har ett sett 4x100 å ett 5x120. Planen er å bygge om til 5x120 på bilen så derfor måtte eg ha nye senter😅 kjøpte meg eg sett fra racingdiffs med 3 clutch pack for lenge siden, var på tide og få d montert fekk sveist inn takluke kasetten igjenn ferdig malt of fugd🤩 Då var d på tide å få på noe raptor bedliner, dekket gulve og hengte opp plastikk. Er ein del søl så er greit å dekke godt til bakstilling fikk ett strøk lakk og nye powerflex foringer👌🏻 skal på visning hos vegvesenet på onsdag, så satser å få godkjent breddinga🤞🏻 Endret November 20, 2023 av Glenny93 Reset, Olaandref, Sørlendingen og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet November 20, 2023 Share Skrevet November 20, 2023 Gromt bygg 👌👌 Glenny93 og Pal Ostgard reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Desember 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2023 Då har eg vert på biltilsynet og fått godkjent breddinga🤩🤩 bilen må inn når den er ferdig for visning og. Eg søkte om å ikkje ha blinklys i fremskjermene da mine er uten hull til blinklys. Men da måtte eg ha blinklys i speiler… er det noen greie alternativ her? Skal bare brukes til visning😅 var jo selfølgelig tidenes storm og regn på visningsdagen😂 fikk spraya bedliner i bagasjerommet nermer seg lakkering nå, er litt igjenn før den kan lakkes. Må sveise igjenn hulla i dørene osv Sørlendingen, Pal Ostgard, M-jakob og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pal Ostgard Skrevet Desember 2, 2023 Share Skrevet Desember 2, 2023 Fantastisk arbeid!👍👌 Glenny93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 2, 2023 Share Skrevet Desember 2, 2023 Ein ha jo dessa. Schmiedmann kalla dei "sports speil" til E36, men ein får jo tak i lignande kopispeiglar til E30. Ikkje akkurat kjempefine, men vil jo funka til ein kjapp godkjenning 🙂 Digga forøvrig kvaliteten og resultatet av arbeidet her 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Desember 3, 2023 Share Skrevet Desember 3, 2023 Mye bra arbeid lagt i denne! Mtp. Blinklys situasjonen. Biltema selger oransje lys som kan brukes til blinklys, monter disse med dobbeltsidig tape, strekk kablene mellom framskjærm/dør, opp A-stolpe og inn i motorrom. Har selv gjort dette og funker helt fint til visning og PKK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå