Glenny93 Skrevet Desember 3, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2023 12 timer siden, RF91 skrev: Ein ha jo dessa. Schmiedmann kalla dei "sports speil" til E36, men ein får jo tak i lignande kopispeiglar til E30. Ikkje akkurat kjempefine, men vil jo funka til ein kjapp godkjenning 🙂 Digga forøvrig kvaliteten og resultatet av arbeidet her 😁 ja har funne noen til e30, men vett ikkje om dei er e-merket. Var viktig at dei var det sa han. 8 minutter siden, Kolstad Jr. skrev: Mye bra arbeid lagt i denne! Mtp. Blinklys situasjonen. Biltema selger oransje lys som kan brukes til blinklys, monter disse med dobbeltsidig tape, strekk kablene mellom framskjærm/dør, opp A-stolpe og inn i motorrom. Har selv gjort dette og funker helt fint til visning og PKK. Har tenkt tanken ja, kansje kjøpe noen reserve speil og felle de inn. Er lysa e-merket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Desember 3, 2023 Share Skrevet Desember 3, 2023 8 timer siden, Glenny93 skrev: ja har funne noen til e30, men vett ikkje om dei er e-merket. Var viktig at dei var det sa han. Har tenkt tanken ja, kansje kjøpe noen reserve speil og felle de inn. Er lysa e-merket? Lysa jeg hadde var e-merka. Noen år siden jeg gjorde dette, så usikker på om biltema fremdeles har de i sortimentet sitt. Regner med de har noe tilsvarende ihvertfall 🤔 Glenny93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Mai 23 Forfatter Share Skrevet Mai 23 (endret) Skjedd litt siden sist her, glømt heilt å oppdatere. Er helst på instagram eg legger ut bilder(glennyw) prøvemontering for å sjekke klaringer alle bremserør å bensinrør ble lagd nye i kobbernikkel. Så lakka mattsvart🤩 3 clutch diff å gultag tannstang oppgradering på fremstilling blei det sveist inn forsterkninger Satte på bbs rs 16" for å måle kor breie eg kan bygge de. Skal bygge de om til 17" med step up kit fikk felgdelene her om dagen, blir 17x10 med 3" kant bak å 17x8,5 med 2" kant fremme. Her med 17x9 2,5 kant fremme, men må byttes til 2" kant😅 bakskjermer og dører blei slipt til bart metall, skal ha på 2komp epoksy grunning før eg begynner å sparkle. Holder på å bygge lakkboks for lakkeringen🤩 Endret Mai 23 av Glenny93 ehaugsnes, mr.Wreckless, skoglund og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Juli 22 Forfatter Share Skrevet Juli 22 Skjedd lite siste tiden, fikk lagt på 2komp epoksygrunning. Kjøpte meg lakksprøyte og blei meget fornøyd me resultatet:) neste blir sparkling og mye pussing…. skoglund, Sørlendingen, Ampera og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 22 Share Skrevet Juli 22 Har du fått tak i originale M3-dører, eller ska du modda dei originale dørene? 🙂 Lika arbeidet og planane her, fortsett slik 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Juli 26 Forfatter Share Skrevet Juli 26 På 22.7.2024 den 11.43, RF91 skrev: Har du fått tak i originale M3-dører, eller ska du modda dei originale dørene? 🙂 Lika arbeidet og planane her, fortsett slik 😄 Nei dei er sveist å sparklet😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet August 27 Forfatter Share Skrevet August 27 Holder på med sparkling på m3en, tidkrevende og vanskelig jobb😅 Har og fått bygget ferdig bbs rsene, senter lakkert i nogaro silver. Første gang jeg lakker med lakksprøyte. Ikke det letteste å prøve på😂 fornøyd me resultatet, noen små renninger som ble våtslipet og polert opp igjen specs 8,5x17 et15 og 10x17 et 8 måtte selfølgelig prøve de på e28en🤩 Gnusmas123, Lars89, hsd og 20 andre reagerte på dette 23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 31 Share Skrevet August 31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Oktober 10 Forfatter Share Skrevet Oktober 10 (endret) Fikk godkjent mts coilovers på e28en. Var litt styr å få godkjent men gikk tilslutt😃 Holder fortsatt på med sparkling på m3en, tidkrevende å vanskelig å få perfekt😅 måtte prøve å lakke en ekstra skjerm eg hadde liggende for å se om eg fekk til ett resultat eg blir fornøyd me. slipte skjermen til bart stål, epoksygrunning,sparkel, filler og blokkslipte tilslutt før base å klarlakk. fekk litt appelsinhud men våtslipte med 1500,2000 og 3000papir og polerte opp igjen ekstremt fornøyd me resultate eg fekk, får eg t å lakka heile bilen i den finishen blir eg meget fornøyd🤩 Endret Oktober 10 av Glenny93 Larssoyl, Eystein Ose, StigJ og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 10 Share Skrevet Oktober 10 Jækla flott e28 du har der og ble knall med felgene 😊👍 Ellers nydelig arbeid på e30en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Oktober 11 Forfatter Share Skrevet Oktober 11 23 timer siden, sveigis skrev: Jækla flott e28 du har der og ble knall med felgene 😊👍 Ellers nydelig arbeid på e30en. Takk for det😃 ja e28en begynner å blir bra, men er ein del skavanker på den som ska tas på ett seinare tidspunkt😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lauritz Skrevet Oktober 11 Share Skrevet Oktober 11 På 10.10.2024 den 20.33, Glenny93 skrev: Fikk godkjent mts coilovers på e28en. Var litt styr å få godkjent men gikk tilslutt😃 Holder fortsatt på med sparkling på m3en, tidkrevende å vanskelig å få perfekt😅 måtte prøve å lakke en ekstra skjerm eg hadde liggende for å se om eg fekk til ett resultat eg blir fornøyd me. slipte skjermen til bart stål, epoksygrunning,sparkel, filler og blokkslipte tilslutt før base å klarlakk. fekk litt appelsinhud men våtslipte med 1500,2000 og 3000papir og polerte opp igjen ekstremt fornøyd me resultate eg fekk, får eg t å lakka heile bilen i den finishen blir eg meget fornøyd🤩 Hva la du frem av dokumentasjon på coiloversene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 12 Share Skrevet Oktober 12 Lakka du heima i garasjen? Såg jo saaatans bra ut da dar 😁 Strøkent på bilde vertfall 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Oktober 14 Forfatter Share Skrevet Oktober 14 På 12.10.2024 den 17.57, RF91 skrev: Lakka du heima i garasjen? Såg jo saaatans bra ut da dar 😁 Strøkent på bilde vertfall 😂 Lakka den utendørs når d var fint ver, er ikkje bare på bilde det er strøkent😉 men planen er å lakke i garasjen ja, bygge ett lakktelt med avsug👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Oktober 14 Forfatter Share Skrevet Oktober 14 På 11.10.2024 den 23.26, Lauritz skrev: Hva la du frem av dokumentasjon på coiloversene ? La frem det som sto på nardocar sine sider om senkesette, 4hjulskontroll, dokumentasjon på sveising av coilovers på godkjent sveiseverksted. Blei godkjent på grunnlag av 30års regelen på senkesett Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå