Sørlendingen Skrevet November 12, 2021 Share Skrevet November 12, 2021 På 8.11.2021 den 20.46, Glenny93 skrev: Prøve å gjøre d skikkelig når eg først skal bruke så mye tid å penger på den kult at du har følgt med fra begynnelsen. Blir jo ein stor ombygging så kjekt å starte opp tråden igjenn for dei som vill se. Ja viktig å følge med, virker som folk begynner å våkne gamle byggetråd til liv igjen😊 det er bare gøy det da, for jeg savner tiden da det var høy aktivitet på bimmers, blir noe helt annet enn Facebook 😅 Pøs på med bilder hvertfall🤩 Glenny93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Desember 11, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2021 (endret) Går litt tregt om dagen, men får gjort litt innimellom. pøser på med litt bilder skal flytte og bytte ekspansjonstanken til m3. lagde meg noen festebraketter Endret Desember 11, 2021 av Glenny93 Blinklys, Sørlendingen, hsd og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 20, 2022 Share Skrevet Januar 20, 2022 Ser veldig bra ut dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Januar 21, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2022 (endret) På 20.1.2022 den 3.28, Gabz skrev: Ser veldig bra ut dette! Takk for det😃 Har fått gjort litt siden sist, har holdt på mest med motorrommet. Fjernet braketter som eg ikkje trenger å shava noen profiler. fjernet understellsmasse i girtunnel å torpedoveggen, for ein drittjobb.. fant litt rust når eg holdt på,så lappa dei Kjøpt inn alpinweiss 3 til motorromm samt klarlakk. Hvit raptor til undersiden av bilen. I hjulhus skal eg bruke 3m08800 Endret Januar 21, 2022 av Glenny93 Pal Ostgard, Zeveren, sveigis og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Februar 4, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2022 (endret) Då var det dags for ein liten update Har holdt på med et lite side prosjekt mellom all pussing og sveising. Har lenge tenkt på noe pynt å henge opp på veggen så tenkte eg skulle lage noe kult Skjærte ut mlogoen i mdf og kledde inn sidene med pleksiglass, la deretter på folie i matchende farger. Baksiden har eg limt på philips hue led stripe Har fått inn ein del nye deler : skum til front fanger m3 list mellom fanger - grill Brakett til fremfanger Frontplate bremserør, plugger osv Å en kjekk pakke fra vink motorsport, bakluke hengsler i alu, Fremfanger holdere å bakfanger holdere Fikk bestilt meg en ny mastersylinder da min gammle va litt rusten runt pakningene, Blei oppgradert til 25mm master fra bimmerworld Fikk lakka frontplata i alpinweiss 3, veldig fornøyd me resultate me tanke på det er lakka med boks. Litt støvete på bildene. Fikk endelig fugd i motorrommet, var lenge på tanken hvordan fugene skulle se ut. Tenkte lenge på clean fuger, men gikk for ein oem børsta finish y kjekt med tilbakemeldinger, så er bare å fyre løs Gøy når det er litt liv i tråden 👍 Endret Februar 4, 2022 av Glenny93 Otis, hsd, BrokeBoi og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Veldig bra arbeid, kjekt å se at du går grundig til verks Ikke noe som overlates til tilfeldighetene her. M-logoen var fantastisk gøy å se i 3D med baklys Her skal det følges med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Masse bra og fin jobb 🤗 Gi beskjed når du selge M logoen 😜🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Februar 4, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2022 1 time siden, Mortenej skrev: Veldig bra arbeid, kjekt å se at du går grundig til verks Ikke noe som overlates til tilfeldighetene her. M-logoen var fantastisk gøy å se i 3D med baklys Her skal det følges med. Liker å gjøre ting skikkelig😃 ja veldig fornøyd me logoen sjøl 1 time siden, NilsP skrev: Masse bra og fin jobb 🤗 Gi beskjed når du selge M logoen 😜🤗 Kansje det kommer en for salg snart😉 Blinklys og NilsP reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Punisher92 Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 På 15.12.2014 den 13.42, Glenny93 skrev: Hei har då vore å henta meg ein ny e30. Denne gang var det ein hvit 320/325 86 mod:) Bilen er nylakkert å er veldig lite rust som eg har sitt. Den er bygget om til facelift bak så planen er å bygge den om framme og. Står mtech 2 fangere på den nå litt Dårlig passform på dei 😕 Planer: -Orginale baklykter -Fikse småting- turteller/ temp måler fungere ikkje -Justerbart senkesett -Gromme felger -Bygge om til skiver bak -Nye seter - facelift front Det eg kommer på i farten Legger ut noen bilder Sexy Glenny93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 5, 2022 Share Skrevet Februar 5, 2022 Ser ut til og vere bra arbeid 😊 men noe jeg ikke skjønner, det gjelder deg og mange andre.. hvorfor skal på død og liv den originale understellsmassen av😅? Tenker feks. På oppi girkassetunnell osv. Om der er rust så ser man vel det på strukturen? Og i verstefall på andre siden av stålet. Det er vel heller ikke første plassen en bil ruster 🤔 Spør av nysgjerrighet 😅 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Februar 5, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2022 2 timer siden, Skulebollen skrev: Ser ut til og vere bra arbeid 😊 men noe jeg ikke skjønner, det gjelder deg og mange andre.. hvorfor skal på død og liv den originale understellsmassen av😅? Tenker feks. På oppi girkassetunnell osv. Om der er rust så ser man vel det på strukturen? Og i verstefall på andre siden av stålet. Det er vel heller ikke første plassen en bil ruster 🤔 Spør av nysgjerrighet 😅 Det er jo for å finne all rust, det var faktisk rust oppe med girhullet / feste uten at det syntes på strukturmassen eller på andre sida. Opplevd mange ganger å finne rust uten at det synes😕 Skulebollen, hsd, NilsP og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Februar 6, 2022 Share Skrevet Februar 6, 2022 (endret) Ja eg såg det samme på min. Mange plasser såg det 100% ut til en slipte bort. Massa løsner og samler fukt. Vil man ha det 100% er det kun en måte. Kjenner eg blir dårlig når eg ser det, er så uendelig mye arbeid 😅 Endret Februar 6, 2022 av hsd Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Februar 6, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2022 10 timer siden, hsd skrev: Ja eg såg det samme på min. Mange plasser såg det 100% ut til en slipte bort. Massa løsner og samler fukt. Vil man ha det 100% er det kun en måte. Kjenner eg blir dårlig når eg ser det, er så uendelig mye arbeid 😅 Stemme d, blei litt overraska sjøl når eg holdt på. Kjenner eg har det litt opp i halsen nå. Prøver å varier litt arbeid sånn at eg ikkje gå møkk lei😂 ligge under der å skrape sliter på..😅 hsd, Blinklys og Olaandref reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Februar 6, 2022 Share Skrevet Februar 6, 2022 Flott jobb du gjør her, krever tålmodighet det der, men så blir resultatet der etter og. 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Februar 7, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2022 12 timer siden, Olaandref skrev: Flott jobb du gjør her, krever tålmodighet det der, men så blir resultatet der etter og. 👌 Ja ikkje sant, det er så verdt det til slutt👌🏻🤩 Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå