Gå til innhold

Mirza's E38 740i Orient Blue - Veien til hvite skilter


Mirza Simic
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med E38.

Jeg liker ikke orange blinklys da de får bilen til å se 10 år eldre ut. Men skal du først ha orange må du gjennomføre det hele veien. Hviss ikke ser dett veldig halvveis ut.

Ser ut som du har oppgradert til hvite blinklys bak og på siden men ikke hadde råd til å oppgradere foran ;)

Jeg liker best sota blinklys da de går mer i et med framlyktene enn de hvite.

Kan se forskjellen på hvit og sotet på min første E38 i linken her.

http://bimmers.no/topic/598980-728-alpina-nye-20-alpina-felger-side-20/?p=1005761

Svart grill blir også helt feil syns jeg, men det oppdaget du jo selv også.

Ellers ser jo bilen hel og pen ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med E38.

Jeg liker ikke orange blinklys da de får bilen til å se 10 år eldre ut. Men skal du først ha orange må du gjennomføre det hele veien. Hviss ikke ser dett veldig halvveis ut.

Ser ut som du har oppgradert til hvite blinklys bak og på siden men ikke hadde råd til å oppgradere foran ;)

Jeg liker best sota blinklys da de går mer i et med framlyktene enn de hvite.

Kan se forskjellen på hvit og sotet på min første E38 i linken her.

http://bimmers.no/topic/598980-728-alpina-nye-20-alpina-felger-side-20/?p=1005761

Svart grill blir også helt feil syns jeg, men det oppdaget du jo selv også.

Ellers ser jo bilen hel og pen ut :)

Takk ;)

Skal ha sorte blinklys på sidene men syns de oransje blinklysene passet godt til fronten, hva mener du med hvite blinklys bak?

Takk for en ærlig tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente da er at det ser ut som bilen orginalt kom med gule blinklys. Også har du kjøpt nye baklys med hvite blinklys for og få bilen til å se nyere ut. Men at du ikke hadde nok cash til å oppgradere til hvite blinklys framme.

Om du skal sette på gule blinklys ville jeg ha gult hele veien for og få mer helhet i bilen. Hvite bak og gule foran matcher jo ikke. Da syns jeg det ser litt halvveis ut.

Da er det bedre med alle gulle og ikke bare noen.

Her er gult blinklys bak.

memhjoDIdSE6i0_H_yZZ5ag.jpg

Elle denne. Facelift lykt med klart glass.

mF9s_0SaLeWPC_75cP-NHgg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente da er at det ser ut som bilen orginalt kom med gule blinklys. Også har du kjøpt nye baklys med hvite blinklys for og få bilen til å se nyere ut. Men at du ikke hadde nok cash til å oppgradere til hvite blinklys framme.

Om du skal sette på gule blinklys ville jeg ha gult hele veien for og få mer helhet i bilen. Hvite bak og gule foran matcher jo ikke. Da syns jeg det ser litt halvveis ut.

Da er det bedre med alle gulle og ikke bare noen.

Her er gult blinklys bak.

memhjoDIdSE6i0_H_yZZ5ag.jpg

Elle denne. Facelift lykt med klart glass.

mF9s_0SaLeWPC_75cP-NHgg.jpg

 

Skjønner :)

Ikke jeg som monterte de hvite baklyktene da, men forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe feil med navnet. Er bare der at det er fler som heter det her på bimmers. (Med annet nick)

Planen med frontruta di er ikke lovlig. Er ikke lovlig og sote noen ruter foran B stolpen. (Stolpen mellom fremdør og bakdør)

I mørket vil du miste mye sikt. Prøv å kjør en runde med solbriller i mørket :)

50% er ikke så veldig mørkt. Men er mørkt nok til at det kan hindre sikten vesentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe feil med navnet. Er bare der at det er fler som heter det her på bimmers. (Med annet nick)

Planen med frontruta di er ikke lovlig. Er ikke lovlig og sote noen ruter foran B stolpen. (Stolpen mellom fremdør og bakdør)

I mørket vil du miste mye sikt. Prøv å kjør en runde med solbriller i mørket :)

50% er ikke så veldig mørkt. Men er mørkt nok til at det kan hindre sikten vesentlig.

 

Smekke opp noen 1000 metere i fronten da  :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal kassen få seg ny olje og filter :)

Usikker ennå hva jeg skal gjøre med S-EDC når det gjelder coiloversene. Vis jeg plugger de ut fra demperene om det kommer feilmelding og usikker på hvilket sett jeg skal handle. Kom gjerne med forslag!! :D

 

post-78655-0-19436600-1420338400_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, kommer ingen feilmeldinger når du kopler av EDC. dette er ett seperat system, så kommer ikke feilmeldinger opp i speedo.

du skulle hatt fatt i en blendeplugg der edc bryteren står. kan hende jeg har ett slikt lokk liggendes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme sier autoboa, så du har helt rett :D

 

 

 

nei, kommer ingen feilmeldinger når du kopler av EDC. dette er ett seperat system, så kommer ikke feilmeldinger opp i speedo.

du skulle hatt fatt i en blendeplugg der edc bryteren står. kan hende jeg har ett slikt lokk liggendes.

 

Har ikke hatt tid å oppdaterer her før nå. Har hatt fagprøve og kan stolt si at jeg fikk meget bestått og er offsielt en elektriker  :beer:

Det ble ikke bare olje og filter skifte på kassa, men bestilte time hos Transtec på Bryne for full flushing og skifting av foringer. Grunnen til dette er for finner ingen historikk at kassen har blitt flushet. Bavaria rådet meg og få gjort dette så fort som muligt da bilen er kjørt 202xxx nå.

 

Må drøye bestillingen på coilovers litt til. Men lavere skal den faen meg bli  [-o<

 

Ellers skal jeg inn på imorgen (fredag) og få koblet opp noe bluetooth på bilradiospesialisten, så blir det en liten langtur i helgen til Haugesund for å besøke svigerfamilien 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...