Gå til innhold

E38 730d M-Sport, 2001 - SOLGT


ZGasi
 Share

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Ingvaldsen skrev:

har du tatt returlekasjetest av injektorer ? 

Holder på nå. Ser dette greit ut? Ser at nr3 er litt høy og nr4 er litt lav men ikke stor forskjell vel? Er ikke dette innenfor? 

A4AA8DF8-B2B0-4E97-92A2-2E895A2202BC.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ZGasi skrev:

Holder på nå. Ser dette greit ut? Ser at nr3 er litt høy og nr4 er litt lav men ikke stor forskjell vel? Er ikke dette innenfor? 

A4AA8DF8-B2B0-4E97-92A2-2E895A2202BC.jpeg

så jevne ut ivertfall, og det kommer vell ann på hvor lenge du kjørte for å fylle de såpass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ingvaldsen skrev:

så jevne ut ivertfall, og det kommer vell ann på hvor lenge du kjørte for å fylle de såpass

Var vel ca 3-4min. Med INPA ser det ut som at nr 4 er dårlig. Skal vel ligge på maks 2. Er den som leverte mest diesel på returlekasjetesten. 

6CB4F8E1-9442-4E3D-A173-626FD124ACFF.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

DA VAR ENDELIG FEILEN FIKSA!!!! Åhhh så deilig! Fjernet chipping, tilbake til original, og bilen får ikke den feilmelding lenger og går ikke i nødmodus, uansett hvor hardt jeg gir på, uansett fart. Får heller ikke noe mer svart røyk bak. Dessverre er den ikke like kvikk som med chip haha, men heller det enn at bilen skal ha feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Noen som selger style 95 felger? Helst i Drammensområdet eller oslo, men kan reise lenger for bra felger med bra pris, eventuelt fraktes på noen måte. Kan være både med dekk og uten, helst uten da jeg skal ha litt spesiell dimensjon for å ha litt strekk og litt mindre profil enn originalt. Prøvd å finne på finn og facebook, men ikke så lett. De få jeg finner er med sprekk og skeive felger, vil helst ha strøkne. Finner jeg de rette så kommer nok alpinaene for salg etterhvert.

0dc728d99860c9eed058b3e4bc0554cc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ingvaldsen skrev:

må for all del beholde alpina istedenfor å bytte de ut med slike oppbrukte felger som alle har idag.. :P

 

Problemet er at jeg begynner å syns at de er kjedelige.. 😕 må enten ha nye eller lakkere dem i en annen farge, gunmetal, svart blank eller kanskje nardo grå. Eller bare få smalere dekk på dem så de ser litt annerledes ut. Har nå 285 bak. Har så lyst til å prøve ut noe nytt igjen, og eneste jeg kommer på som frister er jo de style 95 felgene. Andre forslag? Ikke noe jalla felger, skal se classy ut men også kult

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, ZGasi skrev:

Problemet er at jeg begynner å syns at de er kjedelige.. 😕 må enten ha nye eller lakkere dem i en annen farge, gunmetal, svart blank eller kanskje nardo grå. Eller bare få smalere dekk på dem så de ser litt annerledes ut. Har nå 285 bak. Har så lyst til å prøve ut noe nytt igjen, og eneste jeg kommer på som frister er jo de style 95 felgene. Andre forslag? Ikke noe jalla felger, skal se classy ut men også kult

alpinahjul med feite dekk er jo helrått, ser jo helt domt ut med dekkstrekk på så stor bil :P

 

hartge e desgin 19" er jo rått men omtrent umulig å få tak i til brukbar pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • ZGasi changed the title to E38 730d M-Sport, 2001 - SOLGT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...