Gå til innhold

BMW F20 Facelift


knutho2
 Share

Anbefalte innlegg

Du ser det vel på prisen du har betalt. Performance eksosen koster vel ca 5-6000kr. Bare stussene er kanskje 1000kr?

Var i kontakt med selger i dag. Foreløpig er det ikke noe sportseksos tilgjengelig, men de regner med det vil komme raskt. Planen deres var å ettermontere det på min...Men jeg spurte idag om å heller bare bytte stussen, slik at jeg får stussen til 125d. De skulle se hva de kunne ordne så blir spennende å se, stoler på at det blir bra. 

Endret av knutho2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i kontakt med selger i dag. Foreløpig er det ikke noe sportseksos tilgjengelig, men de regner med det vil komme raskt. Planen deres var å ettermontere det på min...Men jeg spurte idag om å heller bare bytte stussen, slik at jeg får stussen til 125d. De skulle se hva de kunne ordne så blir spennende å se, stoler på at det blir bra. 

Jeg byttet bare stussen på bilen min, tror jeg betalte mellom 2-3000 for stussen, så fikk jeg sveiset den på. Performance eksosen må jo være mye dyrere enn 5-6000kr. Uansett kommer til å bli rått :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør seg veldig med doble enderør syns jeg, er ikke veldig tilhenger av de single rørene BMW putter på de nyere modellene...De blir litt for puslete syns jeg, når det er sagt, viktig å ikke overdrive (Les M3-stuss på 316i)  :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig av meg, men dette er ikke min bil...har bare googlet litt :geek:  Min kommer ikke før juni...Aha

Aha. <burde sett at det var tyske skilter. Menmen. gikk litt fort.(min kom på tyske skilter).

 

 Dama til en på jobben har bestilt helt lik 118d Xdrive estorill med levering april. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg er han på jobben til M3turbo ca750 ikke 1000.

 

har bestilt nesten samme bil som deg. valgte bare adaptiv drive også. syntes nesten jeg måtte ha dette også siden dette er en gokart og da er det greit med ordentlig understell. 

 

Spørsmål har du tenkt noe på høyden på bilen ? jeg synes personlig den var veldig høy i X-drive og jeg ha bestilt senke fjærer for og få den litt ned. 

 

Bilen til damen blir levert i uke 18. ble da fortalt at denne sannsynligvis var en av de første i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg er han på jobben til M3turbo ca750 ikke 1000.

 

har bestilt nesten samme bil som deg. valgte bare adaptiv drive også. syntes nesten jeg måtte ha dette også siden dette er en gokart og da er det greit med ordentlig understell. 

 

Spørsmål har du tenkt noe på høyden på bilen ? jeg synes personlig den var veldig høy i X-drive og jeg ha bestilt senke fjærer for og få den litt ned. 

 

Bilen til damen blir levert i uke 18. ble da fortalt at denne sannsynligvis var en av de første i Norge. 

vurderte lenge adaptiv drive jeg og, men nøyer meg med standard understellet, syns BMW sitt standard understell er relativt sportslig(sett opp mot andre merker sitt standard understell)...

Har sett på pre-lci 118D Xdrive(standard understell), jeg syns ikke den virka for høy.

Er den som jeg la bilder ut av med eller uten adaptiv tror du BMW89? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig og si det. Men trur høyden er lik uansett. Altså med x-drive. Synes nå den på bilde er noe høy, men det er jo selvfølgelig smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Lagt ved bilde av bilen til dama som nå har ankommet hvis du ønsker og se den. er bare og slette hvis du ikke ønsker og ha den her.

 

Bilen ble ferdig levert på H&R fjærer. høyden synes jeg ble bra men kunne vært litt lavere.

post-47001-0-94725600-1432797969_thumb.j

Endret av BMW89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt ved bilde av bilen til dama som nå har ankommet hvis du ønsker og se den. er bare og slette hvis du ikke ønsker og ha den her.

 

Bilen ble ferdig levert på H&R fjærer. høyden synes jeg ble bra men kunne vært litt lavere.

Jeg har helt glemt denne tråden, jeg fikk bilen min tidligere enn forventet, hentet den på bavaria i slutten av April:)

Takk for bildet BMW89, gjør seg i utrolig godt i EB. får mye positive tilbakemeldinger på fargen...Jeg kommer til å beholde min original, siden det er leasing det er snakk om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...