Gå til innhold

E34


Paugen92
 Share

Anbefalte innlegg

Du finner mye gromdeler ja :) ser ut som samme eksosen jeg har oå 535en, nå blir det gromlyd ;)

Alt kan finnes om man bare leter litt :D

Har ikke hørt lyden på din enda, bare sett den på parkeringen utfor extra'en, men reger med det er gromlyd ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor leter du etter schnitzer deler? Ikke vær redd for at jeg skal gå deg i næringen, jeg ser bare etter deler til E30 og E39.

Bruker alt av eBay, kleinanzeigen, maarkplatz, ++

Bare send på pm om du vil.

Som sagt over så har jeg blitt kjent med folk gjennom folk som selger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenstår bare 2-3 strøk i hjulhusene nå. Har gjort litt småting som å presset ut org foring i bærearmer å montert Powerflex foringer. På fredag kommer det en full bil med 10 store inpakket pakker til meg :D kommer bilder når de er på plass, kan si at det er veldig bra!

Litt bilder

attachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpg

Hvis noen trenger helt nye orginal bærearmsforinger så si ifra :)

attachicon.gifimage.jpg

disse orginale bærearmsforingene er bedre enn de lilla til powerflex :) kjørt med begge deler selv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig å se delene du har fått tak i. Og det svaret du fikk per mail er jo genialt :)

 

Men...

 

Jeg tar gjerne feil nå, men fikk ikke du tak i et Alpina-interiør for en liten stund siden? Skal du ha det (med Alpina-striper) i en AC-bil? Ble ikke det litt kræsj? 

 

Edit: Bladde tilbake noen sider, og såg det ja :)

Endret av Pedi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2016 den 12.35, Pedi skrev:

Stilig å se delene du har fått tak i. Og det svaret du fikk per mail er jo genialt :)

Men...

Jeg tar gjerne feil nå, men fikk ikke du tak i et Alpina-interiør for en liten stund siden? Skal du ha det (med Alpina-striper) i en AC-bil? Ble ikke det litt kræsj?

Edit: Bladde tilbake noen sider, og såg det ja :)

Føler jeg må svare her også etter en samtale med Pedi på facebook.

Hadde aldri planer om å ha Alpina interiøret slik det er nå, planen var å få noen til å trekke om stolene i Schnitzer stoff, for S5 kom også med Recaro stoler slik som dette bildet:

 

 

Men så kom Ivar med en genial idé om at vi kunne bytte hans alpina b10 biturbo interiør som har blitt bestillt uten alpina stripene mot at han får mine.

Har fremdeles planer om å trekke om i Schnitzer farger, men om jeg ikke får gjort det før jeg besøker fabrikken i Aachen, ser det ihvertfall bedre ut om jeg har det interiøret som Pedi har :)

 

Endret av Paugen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest tråden her før, bare sett litt på facebook. Men sweeeet :D

Skal prøve å huske at jeg skal finne fram de mørke schnitzerlistene når det er dagslys i morgen :) Sånn siden jeg har glemt det i en måned og to allerede :P

 

Og i 535n Erlend har (gamle min) er det døøøøødsheftig lyd. Alvorlig talt beste lyden jeg har hørt i E34 noen gang ever i verden liksom :P

 

Funfact: Hadde egentlig tenkt å kjøpe 535n din som delebil i Juni 2014 faktisk :o men føler det er bra jeg slo det fra meg, sånn du fikk kjøpt den :D

Endret av rolfi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, RF91 skrev:

Trur bildene vil retta seg opp sjøl når serveren e ferdig med å behandla alt sone innpå her. Men da vil nok ta eit par dagar før alt e ferdig :)

Aah ja sånne ting tar vel litt tid :) hadde vært mye arbeid å legge ut på ny ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Paugen92 changed the title to E34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...