Gå til innhold

E34


Paugen92
 Share

Anbefalte innlegg

Eiriklygre: takk for det, kjekt å lese at folk følger med selv om det er i sjul :D Når jeg kjøpte bilen for 6000kr så regna jeg med at jeg kun skulle bruke penger på å få den i stand ( stått i 4 år ) men så begynte jeg å få litt interresse for sjeldne gjenstander til E34, og det var da pengene gikk xD men synes det er verdt det:) har en del å gjøre fremover ihvertfall!

Freakshow: Kjekt å høre at andre også liler det kittet :D ble helt betatt første gang jeg så det å tenkte " dette skal jeg få tak i!" I 3,7L er det 280HK og 345NM.. Mener å ha lest at den kan måles sammen med en 3,6 M5, men er ikke sikker..

Gabz: takk for det :) Skjønner at ikke alle har sansen for det, kjedelig hvis alle likte det samme^^

Har ferie enda, men skal begynne å skru litt på bilen neste uke så kommer mer oppdateringer da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som fikk tak i gamle ac motoren min? :) Bra den havner i bra hender og at bilen blir bra gjennomført ;)

Stemmer det, takket være deg Simon så fikk jeg tak i den til slutt :D blir kjekt å ha noe som ikke andre har.. Så er planen å stille den ut på treff osv når den er 100% strøken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert, var litt bekymra for den skulle havne i en budget bygget e34 men ser ikke ut som du sparer på noe spesielt her! :) Du må gi meg en lyd når den begynner og komme litt mer sammen slik eg får komt og sett på den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jo jeg kjøpt inn alt før den ble lagt ut da, men for meg er det billigere å bygge om til S5 Silhouette enn å kjøpe i tyskland ( 12500€) og momse inn + avgifter... Er også en orginal S5 Silhouette til salgs for 20 000€ på mobile :)

Men nok om det, snart hjemme fra ferie så kjenner det kribler i fingrene for å skru litt :D skal skifte vannventil, så kjøre bilen til jobb å skru litt der^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg montert ny vannventil å endelig fått bilen nedpå! Deilig følelse å kjøre den ut å få spylt av alt støvet som var på den. Tok noen bilder når jeg lufta bilen litt :D tror muligens det blir bytta til 4" leppe bak, følte det var litt overkill nå ja xD

Problem med å få ut jekken etterpå....

 

 

 

 

 

 

 

Endret av Paugen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Paugen92 changed the title to E34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...