MagnusAG99 Posted Monday at 10:35 PM Share Posted Monday at 10:35 PM (edited) Må si jeg liker den nye F70 (hvorfor i all verden heter den F70 egt? Det er en face lift F40?). Synes fortsatt F20 LCI er penere, men F40 synes jeg aldri om i det hele tatt... Denne face liften gjorde den mye mer aggressiv, litt som en A45. Skriker fortsatt litt KIA av den da. Edited Monday at 10:53 PM by MagnusAG99 Larssoyl and Marius2002 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnusAG99 Posted yesterday at 02:50 AM Share Posted yesterday at 02:50 AM Har aldri sett dette bodykittet før, var litt interessant. Fronten er questionable, men likte bakenden veldig. Marius2002 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius2002 Posted yesterday at 09:28 AM Share Posted yesterday at 09:28 AM @MagnusAG99 Den 1-serien er isolert sett en flott bil. Den er i mine øyne finest i klassen og fortjener virkelig en plass på veien. Den er garantert god å kjøre tatt bilen for det den er. Om den er BMW-merket verdig er derimot en annen diskusjon. Den mangler bakhjulsdrift, den har lite BMW-trekk og ser egentlig ut som en Ford Focus eller Kia. Siste bilen-> F31 med et, ja, interessant bodykit var heller mindre pen. Fronten er helt forferdelig med alt for mye som skjer og linjer som ikke passer bilen. Felgene var trist. Bakfangeren ser ok ut foruten elendig passform(se ut mot hjulbue), men de blå stussene gjorde bilen egentlig klar for Wish/Temu/eBay. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sveigis Posted yesterday at 12:12 PM Share Posted yesterday at 12:12 PM Synes denne er mer enn nok inspirasjon for min del hvertfall.🥳🥳 For meg som er femmer mann og grønn farge mann så er dette perfekt. ///M-ini95, Peak, laffe and 6 others 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaandref Posted 20 hours ago Share Posted 20 hours ago 6 timer siden, sveigis skrev: Synes denne er mer enn nok inspirasjon for min del hvertfall.🥳🥳 For meg som er femmer mann og grønn farge mann så er dette perfekt. Hvilken farge er dette? sveigis 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vingerei Posted 19 hours ago Share Posted 19 hours ago 27 minutter siden, Olaandref skrev: Hvilken farge er dette? Du ser vel at den er grønn Ola?😂 Olaandref and papertiger 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orjan Posted 19 hours ago Share Posted 19 hours ago Nærmere bestemt Oxford Green 👍 https://g30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1891247 Olaandref, Marius2002 and sveigis 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sveigis Posted 18 hours ago Share Posted 18 hours ago 1 time siden, Olaandref skrev: Hvilken farge er dette? Som det nevnes Oxford grønn 😊 Marius2002 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaandref Posted 18 hours ago Share Posted 18 hours ago 1 minutt siden, sveigis skrev: Som det nevnes Oxford grønn 😊 Nydelig farge 🤩 Marius2002 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts