Gå til innhold

Beholder tråden,»NY» F11 535D på plass!


 Share

Anbefalte innlegg

Hvor mye ga du for pedalsettet? Send meg gjerne pris på PM :)

 

Ellers så vil jeg anbefale å fjerne skiltholderen og feste skiltet med enten dobbelsidig teip eller borrelås. Gjør seg veldig på hvit bil!

  

Jeg har absolutt vurdert å fjerne skiltholdere , men per nå så har jeg den sånn inntil videre. Jeg skal snart hellakkere fronten, så jeg regner nok med jeg fester skiltet med dobbeltsidig teip etter det :)

Hvordan gjorde du det?

  

Holderen til merket er en del av nyrene, men selve emblemet sitter bare med dobbeltsidig teip. Så det er mer eller mindre å dra det rett av .

Del ble skikkelig stilig. :)

Takk for det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at så "mange" etter hvert har fulgt trikset mitt om å sentrere M-merket :)

 

Hvis du vurderer det selv Basse Lusk, så er det lurt å bruke fiskesen eller tanntråd til å dra av den limte logoen først, da henger omtrent all limet igjen på den dobbeltsidige teipen som logoen er festet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må få deg velormatter.   :smile:

Jeg har M Performance bremse- og gasspedal, men bare den vanlige standard M-sport fotstøtten, men ser jo at det ser mye finere ut med M Performance fotstøtten, men jeg liker bedre hvordan M-sport fotstøtten kjnnes ut under skoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må få deg velormatter.   :smile:

Jeg har M Performance bremse- og gasspedal, men bare den vanlige standard M-sport fotstøtten, men ser jo at det ser mye finere ut med M Performance fotstøtten, men jeg liker bedre hvordan M-sport fotstøtten kjnnes ut under skoen.

 

Det blir nok nye matter etterhvert. Mattene som står i bilen nå er de originale gummimattene som fulgte med bilen. Har rett og slett ikke fokusert på de enda :)

For min del kommer jeg til å bestille de originale M-performance mattene, men jeg venter nok til etter vinteren.

Når det kommer til pedalsettet så har jeg for min del ikke kjent noe forskjell på feeilingen på fotstøtten, men det er helt klart at det er helhetlig finere om alt matcher :)

 

Flott vogn du har her :)

Tusen takk for det, jeg er ufattelig fornøyd :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var endelig high gloss folien til 3m montert rundt vinduer, på dørhåndtak og på blinklysene :D

Veldig fornøyd med resultatet.

Han hadde ikke nok folie med seg til railsene, så det får bli neste gang.

Legger ved bilde av hvordan fronten ser ut nå. Viser seg at fangeren har vært flekket på høyre side, og lakkjobben var såpass dårlig at det bare skrellet av for litt siden.

Siden den er omlakkert går det ikke på nybilgarantien, men det går derimot på bruktbilgarantien, så får lakkert og fikset hele frontfangeren 1.Oktober.

Hadde uansett tenkt å gjøre dette da det var noen merker under, samt noe steinsprut jeg ville få vekk så da sparte jeg meg for kostnaden :)

Nå skjer det vel ikke så mye mer med bilen før vintersesongen annen enn å få rails sorte, vinterhjul på felgene som står på

Nå, og full runde med polering etterfulgt av lakkforsegling og voks. Tar en ny runde med interiøret også da de sorte jobbuksene mine sverter en smule av :o

post-69358-0-86121500-1442769074_thumb.j

post-69358-0-08465300-1442769085_thumb.j

post-69358-0-08373200-1442769097_thumb.j

post-69358-0-02021600-1442769109_thumb.j

post-69358-0-22385000-1442769119_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da er fangeren endelig lakkert, og vinterfelger kom på idag etter en hyggelig handel med Fahad her inne :)

I vinter blir det bare innkjøp, og all montering av nytt snacks kommer til våren.

Neste oppdatering blir en noe sen vinterklargjøring da de fleste ledige helger nå går med på poleringsjobber på andre biler.

Det er virkelig helt utrolig hvor dårlige folk er til å ta vare på

Bilene sine når jeg ser bildene folk sender i forkant av en behandling, og de er ofte verre i virkeligheten.

Nok om det, jeg gleder meg iallefall veldig til å få tatt min egen. Det blir meg, bilen og en hel langhelg med pleie :D

Og ja, det er en f80 M3 man ser i bakgrunnen på det siste bildet, en helt SYK bil.

Fikk kjørt M4 her om dagen også, sammen med 428i, 330D, 530D, x3,x4,x5,x6 ( alle fullspekket ) og 640I.

Det er helt sykt hvor deilige de alle er på hver sin måte. Legger alikevel til at 640I og M4 selvsagt førte frem det største smilet! En ting er iallefall sikkert, vi kjører rundt i riktig bilmerke :)

post-69358-0-15907300-1445454036_thumb.j

post-69358-0-21704100-1445454046_thumb.j

post-69358-0-55576600-1445454055_thumb.j

post-69358-0-00316800-1445454065_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddige felger dette! Nå som du har "lekt" litt med skygger på bildene så viser det ekstra godt hvor mange fine linjer det er på F11. Spennende utforming på karosseriet. Selv om jeg har hatt min bil i snart to år nå så må jeg fortsatt stå og beskue de fine linjene på bilen :)

Det blir nok bra med en ordentlig lakkpleie-helg for doningen. Tok min i juni sist, pleier alltid gå over med voks en gang på høsten også, men siden jeg knakk hånda på fotballkamp tidligere i høst så får det bli med en polering i år, får jeg gått på nøye igjen til våren heller med friskt mot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...