Gå til innhold

Michelin Pilot Alpin PA4 eller Pirelli Winter SottoZero2?


quandt1960
 Share

Anbefalte innlegg

Burde kjøpt Michelin, har haka R2 på min og de er altfor myke når du har litt hk på hjula...

Rettelse: Jeg avbestilte faktisk hakka da jeg også erfarer fra tidligere at de er for myk og direkte farlig når det regner med en bil som har litt gamp.

 

Det er bestilt da Michelin Pilot Alpin PA4 i org dimensjon, det leveres ikke mye i 255/40 R18 utenom å gå ned i bredde men da er det for mye strekk med ti toms felg bak og 245.,  PA4 ikke de beste på is, ok på snø og bra på vått for å være europeisk vinterdekk, så får praksis vise når kuldegradene sniker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det tror jeg hadde sett veldig dumt ut siden bilen er så breddet, sparer ikke penger på denne. Får teste PA4 så ser jeg om jeg må oppgradere dekk

Men husk at framfelgene har 11mm lavere innpress, så ytre felgkant er bare 2mm mer inn enn de bredere bakfelgene, men samtidig får du mindre strekk slik at toppen av dekket kommer lenger ut mot skjermen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men husk at framfelgene har 11mm lavere innpress, så ytre felgkant er bare 2mm mer inn enn de bredere bakfelgene, men samtidig får du mindre strekk slik at toppen av dekket kommer lenger ut mot skjermen.

Her er de nye, det ble Style 640M 18´´orginal vinterfelg til M4, 8,5 framme og 9 bak. Nå er de sendt til lakkering, svart blank. Skal hive inn noen bilder etter lakkeringen. Takker GS bildeler for kjempegod service.

 

post-62313-0-59345300-1442404268_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...