Gå til innhold

Idiotparkeringstråden!


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

On 22.12.2017 at 19.12, Werther skrev:

En gjenganger i trafikken er at folk som kjører Mercedes er fullstendig evneveike når det kommer til bruk av blinklys og parkering. Denne var ingen unntak 

Vel, føreren av denne stjernebilen hadde i det minste funnet ut av hvor blinklysspaken er. Det kan uansett ikke være bilmerket sin feil, det ser ut til at Mercedes har drevet med retningsviser, og senere - lys, i en del år. (utstillingsmonter i Mercedes-Benz museum, Stuttgart) 

IMG_20180306_203134.jpg

FB_IMG_1520366484001.jpg

Endret av And-reas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
56 minutter siden, MGunders skrev:

Jævli irriterende når det skjer.

 

Parkering.png

Jeg hadde bedt fruen om å komme med st.vogna og parkert på andre siden så sjåføren ikke kom inn, så hadde jeg bare stått og filmet, blitt famous på nettet dagen etter. Win win.

Endret av lagunilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ut til dette tidligere i dag.

Før noen kommer med noen spydigheter - jeg parkerte på p-plassen lengst unna butikkinngangen og nærmest utkjørselen - kunne ikke parkere lenger forover fordi jeg da ville blokkere deler av utkjøringen fra plassen.   Usikkert om Avensisen parkerte slik fordi vedkommende ikke er god på rom-følelse (les kvinne) eller om det var en kølle som skulle lage et poeng ("oppmerking er oppmerking!!!!!!". Men til og med kvinnen som hadde parkert ved siden av meg kommenterte noldus-parkeringen, så det var ikke bare meg som stusset. Ble dog ingen riper i bakfangeren på the big booty...

IMG_3641.JPG

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...