Gå til innhold

Idiotparkeringstråden!


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
På 9.4.2019 den 22.53, Gabz skrev:

Skjønner disse to godt med tanke på at det var jo fryktelig dårlig markert at det var forbud mot parkering her.

960295688_Bilde_08_04.2019_20_08_58.thumb.jpg.728a289dca7afe1104ee6c2915b6ca98.jpg

Her er det jo noe rart.. Ser tydelig at det er ladeskap her , og at bilene står å lader uten mulighet til å plassere seg noe mere lovlig for å lade.  Tipper plassene har blitt "omregulert" til ladeformål for Asko Ansatte, uten at skiltingen er endret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Har dessverre ikke bilde, men stoppet på en bensinstasjon forleden for å ta en pause på vei over fjellet, så satt i bilen i tre-fire minutter med lysene av og trykket på telefonen (stod parkert inntil "kanten" av området på utsiden av selve fylleområdet). Da jeg tittet opp stod det fire biler rundt meg inkludert en stor SUV med hestehenger, og jeg hadde ikke sjangs til å kjøre ut igjen. Lurte nesten på om jeg var på skjult kamera eller noe.. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2018 den 19.27, Fredrik 90 skrev:

Når du kjører Tesla med personlig bilskilt, da tror du virkelig at du er konge på veien. Noe mentaliteten bak denne parkeringen symboliserer..

Tesla eiere er og forblir eget folkeslag! Bare å kondulere

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...