Gå til innhold

Idiotparkeringstråden!


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Snagg30 skrev:

Spot idioten ;) 

5B5070F4-F5E9-4D6D-9744-AB8AB862F06E.thumb.jpeg.6a1ceab21206a1efb9e70e8dd7dacb6a.jpeg

Har sett over det flere ganger, ser ingen idiotparkeringer.. Om ikke da det er en mur ute av syne bak den veggen og alle til venstre er parkert inne av dem som har parkert mot dem :P

De som har parkert på den andre plassen er vel bekymret for bulker eller tilsvarende så de valgte å parkere en plass færre parkerer?

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, GreenE36Cab skrev:

Kan du ikke opplyse meg da @scoot?

Det eneste jeg kan se er biler som er parkert på rekke og som sagt to biler som er parkert litt unna de andre :)

Han siktet nok ironisk til sin egen parkerte bil helt alene til høyre i bildet (les; idioten som parkerer lengst mulig vekk for å få stå i fred!), hvorpå neste innlegg fra @Tony Soprano spiller videre på dette da han genialt nok har kommet og parkert Minien sin helt inntil @Snagg30 sin X3M. 

Værsågod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, scoot skrev:

Han siktet nok ironisk til sin egen parkerte bil helt alene til høyre i bildet (les; idioten som parkerer lengst mulig vekk for å få stå i fred!), hvorpå neste innlegg fra @Tony Soprano spiller videre på dette da han genialt nok har kommet og parkert Minien sin helt inntil @Snagg30 sin X3M. 

Værsågod. 

Takk. Måtte bare spørre siden du reagerte som du gjorde på posten min, og jeg ikke helt skjønte hva det var jeg skulle oppfattet på det bildet :P

Jeg henger visst litt etter med å vite hva slags biler hvert medlem kjører.. Også la jeg ikke merke til at bildet Tony postet var av samme plassen. Men ser det nå som du sa det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Snagg30 skrev:

Kom meg fort opp av stolen der ja, men du var borte! Men denne fikk både meg og samboer til å flire der vi satt å venta på legen :D 

Herlig 😄 var jo i sona fra før og bruker for mye tid i forumet og da blir det sånn. Man må jo ha det litt moro inn mot helga også 🙂 God Helg 🙋‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Pekka said:

Skjer hele tiden, matbutikken er i motsatt ende av parkeringsplassen:

20211211_152224_3.thumb.jpg.a1cdc94720f8a9e4bdd86bd303605afb.jpg

Dette er faktisk ikke alltid en u-ting. Hvis jeg står langt unna (slik som BMW-en her) med plass kun på én side og noen parkerer med god avstand til meg (men akkurat ikke god nok til å klemme inn en bil) så er det faktisk umulig å få en dør smelt inn i siden så lenge denne bilen står der. Dette er jo det beste scenarioet og grunnen til at man parkerer på avstand i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...