Gå til innhold

Idiotparkeringstråden!


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, MagnusAG99 skrev:

Vet ikke hva jeg skal si jeg, dette er handicapplassene på høyskolen min... Mercedes`en hadde HC kort, men ikke Hyundai`en.

20220215_145749614_iOS.thumb.jpg.641e3c62cae052210f6aacdcc79ceb13.jpg

Seriøst, magemusklene ble godt trent når jeg så dette bildet 😂 Selve parkeringen er noe for seg selv, men det er den lille bilen som får meg til å svime av i latter. Beklager 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
2 minutter siden, Vegard_ skrev:

Elbil parkeringen. Ekslusivt!

-bilde-

Dinosaurparkering.

https://www.motor.no/aktuelt/det-er-lovlig-a-blokkere-ladestasjoner-under-parkering/225961

7D80FAB9-7D94-4AC3-8B2E-9E2BBDF195D3.jpeg.54363c8fb1448867ce20535848379cbc.jpeg
 

Men ja, jeg synes det er respektløst å ta opp en pumpe eller ladekontakt om man ikke skal bruke den. Både elbilen du postet og bobilen over, altså uansett hva man kjører. :) Folkeskikken er på vei bort 🤷🏼‍♂️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutes ago, Marius2002 said:

Dinosaurparkering.

https://www.motor.no/aktuelt/det-er-lovlig-a-blokkere-ladestasjoner-under-parkering/225961


 

Men ja, jeg synes det er respektløst å ta opp en pumpe eller ladekontakt om man ikke skal bruke den. Både elbilen du postet og bobilen over, altså uansett hva man kjører. :) Folkeskikken er på vei bort 🤷🏼‍♂️ 

Ja, gjelder begge sider :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, MagnusAG99 said:

Jeg har legit aldri sett en elbil foran en bensin/diesel pumpe. Skjer det ofte der? 

Første gang jeg har sett elbil parkere på en pumpe her, verre på handicap plassene rett til venstre der bildet slutter... Flertall Tesla som står der og ved siden av der igjen så ingen kommer seg forbi hvis noen står på en pumpe.

(også en del fossilbiler, bare for å nevne det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
På 25.6.2022 den 1.04, MagnusAG99 skrev:

Jeg har legit aldri sett en elbil foran en bensin/diesel pumpe. Skjer det ofte der? 

Jeg leverer drivstoff rundt om på østlandet og kan si at det faktisk skjer ofte 😂. Men gjelder også fossilbiler på ladeplasser.. Den stasjonen som er avbildet på Øyer har også en extra butikk så er vel noen som fant ut sol er noe dritt så da står man i skyggen selv om butikken har stort parkeringsplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_20220723_193120.thumb.jpg.54163ea7b3d23963f2323b9445979982.jpg

Kjedelig når det er trangt og komme til stasjonen med en semi og finne en bil parkert i veien og eieren gadd seriøst ikke å betale for parkeringsplass tilknyttet togstasjon.

IMG_20220723_193325.thumb.jpg.6f820ca1f8af0ad5d127ba39902a52a6.jpg

Da ringer man Viking så får de gleden av å flytte bil og sende regningen 🤓.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2022 den 2.04, MagnusAG99 skrev:

Jeg har legit aldri sett en elbil foran en bensin/diesel pumpe. Skjer det ofte der? 

Nå er det vel snart ingen som har råd til å fylle så da kan man vel fint parker ved pumpene uansett hva man skal😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...