Gå til innhold

Min E39 M5 - Pensjonert på ubestemt tid.


 Share

Anbefalte innlegg

Grattis med ny bil, så veldig ryddig ut ;) 
Må ta en kikk en dag, fikk jo aldri sett E46en :P

gratulerer med m5 og veldig pen bil :)

 

vet du hvordan m5 er kontra 540 med presse?

Jeg er ikke vond å be på det hvis du er med en dag thundercoil ? :)

Endret av kvammis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :) Bare å kikke! Har jo ikke fått sett din heller.

Har sinter clutch (jeg lærer fortsatt å kjøre med den :P vurderer original igjen) Og så må jeg ha nye dekk. Slipper i alle gir. Haha. Lå ufrivillig bred i et par tunneler på veien hjem. Så er det skjevslitasje og vibrasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :) Bare å kikke! Har jo ikke fått sett din heller.

Har sinter clutch (jeg lærer fortsatt å kjøre med den :P vurderer original igjen) Og så må jeg ha nye dekk. Slipper i alle gir. Haha. Lå ufrivillig bred i et par tunneler på veien hjem. Så er det skjevslitasje og vibrasjoner.

Hvilken del av byen holder du til i egentlig ? Kan evt. ta det på PM. 

 

Problemet med originale clutchene er bare at de er så dårlig :P 

Min(original m5 clutch) var vel riktig nok 4 år når jeg monterte kompressor, men ikke altfor mange km på seg for det. 

Det likte den dårlig, så kjører sachs race trykkplate og 4 puck jeg også nå. Er ikke helt komfortabel med den ennå heller. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han sa det var 6 puck, så man kunne slure litt mer. Men synes fortsatt det er litt ekkelt å løse den, eller revers kombinert med bakkestart. Veldig nøkkete om du ikke er veldig presis. Haha.

Jeg bor like ved Mathopen skole, halvannen km forbi porten til Haakonsvern :P Og du var vel fra rundt Arna, om jeg husker riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var artig det! Første hint var interiørbildene (M5 instrumentpanel) Andre var kaldstart, tredje var pådrag i tunnelen.

Så satt meg og damen og veddet om hvor lang tid det gikk, før jeg fikk beskjed om å fjerne M5 emblemet osv. :) Måtte også sladde regnr. slik at folk ikke skulle kjenne den igjen fra Newgarden93 sin tråd :P

@wrnr1: Hyggelig at du vil følge med :)

@Stig: Takker. Synes selv at lyden er pervers, så skal ikke motsi deg der! Også deilig når du f.eks. Ligger i 5.gir og gasser fra 60-80. Kommer skikkelig mørk/dyp brumling fra beistet. Brølingen på høyt turtall er selvsagt noe helt annet, men her er det mange situasjoner og lyder å like :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Thundercoil changed the title to Min E39 M5 - Pensjonert på ubestemt tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...