Gå til innhold

BMW L7, 750iXL (Norges eneste?)


Kjeid
 Share

Anbefalte innlegg

Å herregud noe så fett! :D gratulerer så mye. Tror nesten det vært å kjøre den lange turen til treffene kun for å se denne irl. 

 

Finnes mange biler på Vestlandstreff som er mer imponerende enn denne. :)

Men om du er fra Østlandet, er det ikke lange turen. Helgetur til Sverige er ikke uvanlig for oss. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så grom denne bilen, virkelig noe for seg selv om du sjelden vil møte maken til :)

Hva er planen med den, bare ha den som søndagbil. Jeg mener siden du ikke skal sette på skilter så regner meg med et blir med spesielle anledninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med skamfet e38.

kjenner jeg er misunnelig nå.

 

tror denne hadde vært griserå med luft understell eller coilovers og langt ned på bakken, samt minimum 20" felger.

Ekstremt classy bil, så etter min mening ville det ikke vært bra i det hele tatt. Men det er bare min mening :) Vanlig e38 ville det vært griserått med  \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en utrolig flott L7, men gå for guds skyld ikke i fellen med å gjøre denne til en "harry-stance-125/60-20 på 12x20 felg-bakkeskraper" utgave. En slik bil fortjener å være slik den ble konstruert til å være! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2015 den 21.40, Fredrik 90 skrev:

Er så grom denne bilen, virkelig noe for seg selv om du sjelden vil møte maken til :)

Hva er planen med den, bare ha den som søndagbil. Jeg mener siden du ikke skal sette på skilter så regner meg med et blir med spesielle anledninger :)

 

Planen med bilen er bare å eie den. Den vil bli startet og luftet minst månedlig, men blir nok ikke kjørt så langt igjen. 

 

På 8.10.2015 den 22.16, D.Toft skrev:

grattis med skamfet e38.

kjenner jeg er misunnelig nå.

 

tror denne hadde vært griserå med luft understell eller coilovers og langt ned på bakken, samt minimum 20" felger.

 

Takk!

Den kunne nok vært tøff litt stylet, ja, men denne skal holdes slik den er.  :lecture:

 

På 9.10.2015 den 14.27, Saltkjelen skrev:

Gratulerer med en utrolig flott L7, men gå for guds skyld ikke i fellen med å gjøre denne til en "harry-stance-125/60-20 på 12x20 felg-bakkeskraper" utgave. En slik bil fortjener å være slik den ble konstruert til å være! :)

 

Tusen takk!

Du trenger ikke bekymre deg for at StanceWorks klistremerket kommer i frontruta på denne bilen, ei heller noen av mine fremtidige biler. Jeg tenkte da jeg reiste for å se/kjøpe bilen at den skulle få seg noen større felger, men etter å ha sett og ikke minst kjørt bilen, skjønte jeg at bilen var perfekt som den var. :applause:

Endret av Kjeid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grisetøff bil :D Kunne kanskje fått noe litt freshere BMW felger da? :P Sånn typ M-Parallel? :P

 

Jo, den kunne nok det, og jeg skulle gjerne likt å sett originale Alpinahjul på bilen også.

Men da jeg selv så den i virkeligheten så var førsteinntrykket mitt at bilen var så stilfull at den enda kunne vært i "sjåførdrift" med looken den allerede hadde. Denne stilen ønsker jeg å bevare på bilen, den skal liksom ikke bli tatt for å være ungdomsbil.

Og en ting til: komforten på ballonghjul! Nesten et must på en slik bil. :)

 

Selv om L7 med Alpinahjul ser meget flott ut det også.

post-61186-0-53278700-1444437708_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, den kunne nok det, og jeg skulle gjerne likt å sett originale Alpinahjul på bilen også.

Men da jeg selv så den i virkeligheten så var førsteinntrykket mitt at bilen var så stilfull at den enda kunne vært i "sjåførdrift" med looken den allerede hadde. Denne stilen ønsker jeg å bevare på bilen, den skal liksom ikke bli tatt for å være ungdomsbil.

Og en ting til: komforten på ballonghjul! Nesten et must på en slik bil. :)

Selv om L7 med Alpinahjul ser meget flott ut det også.

attachicon.gifbmw-l7-06.jpg

Du skal ha baller når du parkerer på en almenlig parkering med nokke så seldent og fint [emoji33]

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...